Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Meetingidee bij Elfia in april

Gestart door Edewecht, februari 24, 2014, 08:08:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sir F

Citaat van: Edewecht op april 24, 2015, 05:06:23 PM
Citaat van: Sir F op april 24, 2015, 08:52:36 AM
Mijn lift laat het afweten... is er iemand met wie ik vanaf Utrecht, Amsterdam of Breukelen/Woerden kan meerijden toevallig?

Sir F, bel me even; je hebt m'n nummer als het goed is.
Done, maar je nam niet op ;) Ik hoor wel hoe of wat, ben de hele avond thuis verder.

Imogen

Help! Ik heb nog steeds het e-ticket van mijn zus en ze gaat definitief niet meer mee deze keer....en ik heb geen printer...heb morgen geen tijd om naar de printshop te gaan.
Wie gaat morgen en heeft nog geen ticket of kan hem voor me uitprinten en meenemen, dat we om 11 uur bij de poort van de ingang afspreken, bij de loopbrug over het water. Zou er echt van balen als ik het ticket niet kan verkopen en het me zo 18,00 euro extra kost  :'(

Heeft inmiddels het ticket via Facebook kunnen verkopen. Hoef ik het niet nog ergens uit te printen. Tot morgen!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Citaat van: Sir F op april 24, 2015, 07:25:54 PM
Done, maar je nam niet op ;) Ik hoor wel hoe of wat, ben de hele avond thuis verder.

Geregeld.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Citaat van: Edewecht op april 24, 2015, 05:24:57 PM
Citaat van: Uffie op maart 25, 2015, 11:29:26 PM
Hoera! Mijn beide danspartners zijn er op zaterdag!

En, Uffie, kom je nog, zaterdag?
Ja natuurlijk! Kaartje heb ik ook al. Zit al helemaal in de startblokken, heb er ontzettend veel zin in!  :cheerleader:  :knuffel:
Is de tijd van de meet nu definitief 13.00 uur?
Is there any escape - A guy called Gerald

Edewecht

Yep, 13.00 uur bij de trappen des kasteels.  :D

Citaat van: Uffie op april 24, 2015, 09:53:38 PM
. Zit al helemaal in de startblokken, heb er ontzettend veel zin in! 
Je slaapt vannacht toch wel ?   :-*
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Ik zal mij aldaar vervoegen, waarde Edewecht.  :D
Is there any escape - A guy called Gerald

hobbitscones

Om 13:00 zal ik er dan niet zijn, maar als jullie een tweede meet willen doen later op de dag heeft Edewecht mijn nummer wel om even te smsen ofzo.  ;D

Ik zal echter na deze post niks meer in deze thread lezen, moet om 6:00 richting mijn bus naar de trein. :(

SoulDragon

Prima, 13:00 uur :)
Misschien dat ik rond 12:00 uur ook wel langs te trappen loop,
als ik dan nog alleen rondhobbel en alles gezien heb ;)

oohh en mijn lange groene cape wordt misschien een lange grijze regenjas....ben er nog niet helemaal over uit wat ik nou doe...grrrr

Ik zal kijken of ik Uffie nog te pakken krijg, inderdaad niets meer gehoord van haar.
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Koffie

Ik wens jullie veel plezier en een niet te natte dag toe!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchess

Ik verwacht nu wel mooie verhalen en foto's :D
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Briggy

We vonden het leuk om jullie te zien  :) We zitten nu aan een glas mede haha. 
12-1-2015 <3 MarkA

Ace89

Helaas is de meet me niet gelukt en later heb ik ook geen van jullie gezien :( misschien morgen!
Een hokje dient om even te passen of iets je staat. Daarna stap je weer vrij de wereld in, met of zonder nieuwe aanwinst :D

Dutchess

Citaat van: Nikkinda op april 25, 2015, 09:54:58 PM
Helaas is de meet me niet gelukt en later heb ik ook geen van jullie gezien :( misschien morgen!

Is er morgen een meet? :O
There is some good in this world and it's worth fighting for ~

Sir F

Mijn telefoon was leeg en ik kon ook niemand meer vinden op een gegeven moment, dus ik ben maar bij wat andere vrienden blijven plakken.

Wel leuk om een aantal in ieder geval even kort gesproken te hebben en Edewecht nog bedankt voor de lift!

Merel

Hey ik weet pas sinds gisteren dat dit forum bestaat maar gaan jullie ook naar castlefest?  ;D