Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe weet je of je aseksueel bent?

Gestart door Jovi_Hobbes, juli 28, 2006, 07:50:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Er stond vandaag een berichtje in de Spits over het feit dat juli DE maand is waarin iedereen overloopt van de lustgevoelens (hier in Nederland, in Australië zal het wel een andere maand zijn)
Dus de test is heel simpel: voel je zelfs in juli geen seksuele aantrekking tot wie of wat dan ook, dan moet je wel aseksueel zijn!  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Met deze hittegolf vergaat de lust (voor zover ik die had  ;) ) me helemaal. Veel te klef en warm en zweterig. Zelfs een knuffel is met deze temeraturen al snel bah.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 28, 2006, 07:50:38 PM
Er stond vandaag een berichtje in de Spits over het feit dat juli DE maand is waarin iedereen overloopt van de lustgevoelens (hier in Nederland, in Australië zal het wel een andere maand zijn)
Dus de test is heel simpel: voel je zelfs in juli geen seksuele aantrekking tot wie of wat dan ook, dan moet je wel aseksueel zijn!  :D

Het bericht stond vandaag ook in de Gelderlander.. en ik heb dezelfde conclusie getrokken: als ik nou nog geen zin heb, dan moet het wel echt zijn. ;) ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juli 28, 2006, 08:14:13 PM
Met deze hittegolf vergaat de lust (voor zover ik die had ;) ) me helemaal. Veel te klef en warm en zweterig. Zelfs een knuffel is met deze temeraturen al snel bah.

Dat was eigenlijk ook mijn eerste reactie: mijn hemel, hoe kunnen mensen met deze temperaturen daar zelfs maar aan denken. Ik heb echt wel genoeg aan mijn eigen zweet op het moment  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

'Tis natuurlijk heel makkelijk te verklaren, iedereen loopt zo ongeveer naakt met dit weer! Ik heb vanmorgen sinds weken ook weer eens geprobeerd om een lange broek aan te doen...was geen succes!  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

Wat ik me dan afvraag...
Op het kleine detail na dat het makkelijker is omdat je er minder moet uitdoen ;D, wat is er zo zin-opwekkend aan halfnaakte mensen?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Tja, daarvoor ben je aan het verkeerde adres! 'K snap dat nl zelf ook niet zo...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

phate

dan ben ik ook zeker asexueel want ik heb er helemaal niets mee.

Jovi_Hobbes

Citaat van: ChibiFirli op juli 29, 2006, 01:58:35 PM
Wat ik me dan afvraag...
Op het kleine detail na dat het makkelijker is omdat je er minder moet uitdoen ;D, wat is er zo zin-opwekkend aan halfnaakte mensen?

Ik zou het ook niet weten en denk vaak: had dat nou niet aangetrokken, "that's a bit too much information!"  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Oei, nu voel ik me wel een beetje een buitenstaander :-[ Bij mij lukt het deze maand weer vrij goed. Als het zonnetje schijnt dan voel ik me zoveel beter in mijn vel waardoor ook seksueel alles een beetje beter gaat. Pas op, verwacht nu niet dat wij stomende vrijsessies hebben, verre van! Maar ik kan er met dit weer wel van genieten van bijvoorbeeld naakt te knuffelen en een beetje strelen lukt ook nog wel. Het is nu ook wel zo dat mijn ouders op vakantie zijn dus dat zal er bij mij zeker ook mee te maken hebben...
Ik kan mij wel goed voorstellen dat seksuelen half-naakte mensen opwindend vinden. Ik word er nog niet opgewonden van maar ik heb dan wel voortdurend zin om Viper op alle blote plekjes te kussen.
Maar goed, als we zelfs in deze opwindende maand niet verder geraken dan dat... :(
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Maar het is toch wel een heel belangrijk begin!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Ja tuurlijk, het geeft me wel hoop dat het echt gaat beteren als ik van thuis weg ben. Blijven hopen, nog 2 maandjes en dan kan de echte test beginnen :-\
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 30, 2006, 03:08:40 PM
Maar het is toch wel een heel belangrijk begin!

Ja, dat vind ik ook. Geniet er nou maar gewoon samen van dat je je nu wat meer kan laten gaan. En ondertussen niet denken aan wat er allemaal zou moeten gebeuren.  :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Je hebt gelijk, ik ga het proberen :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.