Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik begrijp er niks van

Gestart door paulc, april 24, 2009, 01:33:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Gelukkig ! Want het zou jammer zijn als je af zou vallen !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik wil hier even uitleggen wat er zo'n beetje gebeurd is..............
Ik werd door Mannetje 'verbannen' en daarom kwam Pino weer uit de winterslaap. ;D
Pino is een beetje raar vogeltje, die alleen maar kan grijnzen, en weinig serieus te melden heeft.
Maar door de opgelegde 'verbanning' van mij, voelde ik me toch genoodzaakt om voor Paul een antwoord te zoeken, want hij had daar recht op. Dat het dmv de Pino-aktie niet helemaal serieus werd opgevat, betreur ik. Maar was wel dégelijk serieus bedoeld.

Nu gebeurde erna enkele dingen, met reacties van o.a. Paul en Maaike, die ik erg verwarrend vond.
Dat 'gefrustreerd' was dat voor mij bedoel, of hadden ze het over elkaar?

Ik heb het een beetje laten betijen, en wachtte een aantal reacties van 'vrienden' hier af.....
Nu is het zo, dat ik er wel erg verdrietig over geweest ben, en ik duidelijk voelde, alsof ik een speldenkussen was en overal geprikt werd......
Iemand anders vertelde mij, dat het mijn eigen stekels waren, die ik uitgezet had, en teruggeduwd werden...........
En dat doet pijn..........

Ik heb er spijt van, dat het zo gegaan is, en ik hoop, dat ik gewoon hier mag blijven.
Ik zal Pino ernstig toespreken, en zeggen, dat hij niet 'zomaar' meer tevoorschijn mag komen..... ;D

maaike

Beste Ienepien,

Het is me intussen duidelijk hoor over hoe het gegaan is. En dat over 'gefrustreerd' sloeg inderdaad op PaulC, ivm zijn reactie op jouw bericht. Iemand kwetsen is zeker niet mijn bedoeing geweest...
Maar dat je eerst zegt dat Pino weinig zinnigs heeft te melden en dat je het vervolgens betreurt dat niemand je opmerking serieus neemt vind ik raar. Ik zou zeggen: laat die vogel vliegen en laten we in het vervolg duidelijk zijn. Als ik ies leuks wil zien kijk ik wel naar Sesamstraat.

Ienepien

Dank je voor je begrip, en bij deze is het hele verhaal uit de wereld.
Dank je wel. :wave:

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

paulc


petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik heb Paul maar even een pm-etje gestuurd.
Ik hoop, dat ik hierin duidelijker ben. :-\

paulc

Nou...toch nog even een laatste berichtje...

ienepien/pino bedankt voor je pm waarin je begint dat je mij niet begrijpt...

Ik zal het je nog een keer uitleggen. Ik kom hier omdat ik zowat ontplof van onder andere: frustratie, woede, verdriet, angst, wanhoop, spanning, ergernis, onbegrip en eenzaamheid. Ik ben van nature een vrolijke jongen die humor op zijn tijd best kan waarderen en het zelf ook vaak inzet om de situatie thuis wat te relativeren of het ijs te breken. Maar Ienepien jouw gevoel voor humor en/of timing is niet de mijne...

Je pm was de druppel....

Verder wil ik iedereen bedanken voor de reacties en wens ik jullie, met of zonder seks, het beste...

Groetjes,

Paul


pinky

Jammer Paul. Ik persoonlijk vond het fijn dat je hier was en had de indruk dat je hier je problemen wel kwijt kon. Ik heb in elk geval mijn best gedaan er zoveel mogelijk serieus op te reageren en ik hoop ook dat je daar echt wat aan gehad hebt.

Daarbij denk ik niet dat Ienepien iets bedoeld heeft zonder respect naar jou toe. Toch snap ik je beslissing wel. Als je het gevoel hebt zowel thuis als hier niet begrepen te worden, dan kan dat extra frustrerend zijn. Wel hoop ik dat je nog een keertje terug komt om te vertellen hoe het nu met je gaat. Ik zou het jammer vinden als je door een wat onhandige reactie op dit topic helemaal weggaat.

Ienepien