Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

en wat met kinderen?

Gestart door Thiotric, november 16, 2006, 10:02:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Ja, wie weet ? Ik snap het in ieder geval ook niet.. :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik snap er niets van. Of al die verhalen, wie heb jij tijdens het uitgaan gezoend... Het klinkt vaak alsof ze op een wildvreemde aflopen en beginnen te tongen, en dat dat ook nog normaal is.  ???
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ereinion op januari 04, 2007, 07:21:36 PM
Ik snap er niets van. Of al die verhalen, wie heb jij tijdens het uitgaan gezoend... Het klinkt vaak alsof ze op een wildvreemde aflopen en beginnen te tongen, en dat dat ook nog normaal is.  ???

Ja, bizar he ?  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

eeuhm ja, wat je gewent bent he?  ;D

Zonnekind

Dat deed ik vroeger soms ook, op fuiven gewoon beginnen kussen met iemand :-[ Volgens de psycholoog deed ik dat gewoon om er bij te horen. Ik weet niet waarom ik het deed. Ik denk wel dat ik dat deed om iets of wat populair te zijn.
Overspringen van echte relaties in zo'n korte tijd zou ik niet kunnen. Dat kan misschien eens 1 keer gebeuren dat het sneller komt dan verwacht (dat had ik bij Viper maar daar heb ik dan toch ook nog een weerslag van gekregen) maar om dat elke keer te doen: relatie gedaan, op naar de volgende.... nee, dat kan ik niet en begrijp ik ook niet.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ik ben bang dat de meesten het inderdaad doen om erbij te horen. En het is wel stoer op zich. Als je verteld dat je met iemand hebt gezoend krijg je meteen blije reacties, dus ga je het vaker doen.
Tenminste, dat lijkt mij een logische verklaring daarvoor.

Jovi_Hobbes

Er is in theorie ook niets mis mee als beide partijen weten dat het niet serieus is en dus niet de verkeerde verwachtingen hebben enzo, maar ik zie het mezelf dus nooit doen. Ik zou het echt niet kunnen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

ik ook niet. Ik denk bij kussen alleen aan speeksel. sorry... :(

petra1963

Citaat van: Jovi_Hobbes op januari 05, 2007, 07:05:29 PM
Er is in theorie ook niets mis mee als beide partijen weten dat het niet serieus is en dus niet de verkeerde verwachtingen hebben enzo, maar ik zie het mezelf dus nooit doen. Ik zou het echt niet kunnen.

Ik wel, als ik de ander al ken, die ander graag mag en we beiden zeker weten dat het een spel is, een geintje. Dan voelt het oke.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik zou die andere persoon daarna waarschijnlijk maandenlang ontlopen  :D Vreemd figuur ben ik toch!  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

boertje

probee eens een midden weg, je zou ook voor KI kunnen kiezen dan wordt de druk wat minder, het s....ma kun je enkele urem goed houden als je het in een potje op je licham draagt...
Chaos creert uitdagingen

Jovi_Hobbes

Het is alleen wel de vraag in hoeverre je verzekering zo'n ingreep zal vergoeden als het niet om goedgekeurde medische redenen plaats moet vinden. Ik alleen geen enkel idee of KI überhaupt duur is of niet.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mannetje

Men zou het ook gewoon zelf kunnen doen, daar is geen dokter voor nodig.

Ienepien

Met een spuit en een slangetje eraan? ;)

Mannetje

Ik heb het wel eens gehoord dat mensen het zelf hebben ingebracht. Een lesbisch stel die zelf een donor via de krant hadden geregeld.