Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi, ik ben Sanne~

Gestart door SanneAckerman, mei 25, 2018, 03:35:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SanneAckerman

Goedemiddag allemaal ^^

Waar zal ik beginnen? Mijn naam is Sanne, ik ben 23 jaar en ik ben een gevoelige rustige dame. Ik zou het superleuk vinden om via dit forum contacten (misschien wel een relatie?) te vinden. Ik zit een beetje in het 'grijze' gebied, ik kan wel gewoon verliefd worden en knuffelen enzo. Misschien dat ik halfseksueel ben, volgens de termen op de website.

Anyways! Ik hou van gamen, tekenen, ben een aantal keer naar Japan geweest (mijn favoriete vakantieland) en ik ben dol op mijn werk in de HRM :) Als je wat wilt weten of zin hebt om te kletsen, stuur me gerust een bericht ^^

AceVentura

Welkom op het forum Sanne,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Mogelijkheden voor contacten zijn er hier genoeg. Als je dat leuk vind zijn er ook zo af en toe bijeenkomsten waar je op een wat persoonlijker manier kennis kan maken met anderen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

SanneAckerman

Citaat van: AceVentura op mei 25, 2018, 03:52:40 PM
Welkom op het forum Sanne,?  :cake: :cake: :cake: :cake:

Mogelijkheden voor contacten zijn er hier genoeg. Als je dat leuk vind zijn er ook zo af en toe bijeenkomsten waar je op een wat persoonlijker manier kennis kan maken met andere.

Dat lijkt me zeker heel leuk! Bedankt ^^

Jann

Welkom Sanne!  :cake:

Mijn zusje heeft echt precies dezelfde hobbies als jij! Superleuk, zij wil ook heeel graag een keer naar Japan.
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Edewecht

Welkom Sanne! :cake:

Wat is HRM?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jann

Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Erik7494

Welkom! Hier ook een Japan-fan, ik heb er 8 jaar gewoond.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

SanneAckerman

Citaat van: Wynter op mei 25, 2018, 05:29:13 PM
Welkom Sanne!?  :cake:

Mijn zusje heeft echt precies dezelfde hobbies als jij! Superleuk, zij wil ook heeel graag een keer naar Japan.

Zeker heel erg aan te raden voor je zusje!!

aeronaut

Welkom! Verliefd worden en knuffelen heeft meer te maken met je romantische geaardheid dan je seksuele geaardheid, daar maken veel aseksuelen een onderscheid tussen. Veel aseksuelen kunnen wel verliefd worden. Halfseksueel (vaker demiseksueel genoemd, wat ik zelf ook een fijnere vertaling vind) betekent dat je wel seksuele aantrekking kunt ervaren als je een band met iemand hebt. Ik weet het, we hebben een hoop terminologie hier, dus neem vooral je tijd om het allemaal rustig uit te zoeken :)