Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

zieke mannen

Gestart door Ereinion, oktober 08, 2007, 08:24:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :D

Dat hoort bij mannen die ziek zijn, die zijn extra zielig!
Ga hem maar lekker vertroetelen hoor!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

dus ben ik geen man ?  :schater: :schater:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien


pinky

Hij doet stoer. Durf jij te beweren dat jij als man niet extra zielig bent als je ziek bent! Oh ik wed dat je helemaal blij bent als er een leuk iemand met een kopje kippensoep voor je binnenkomt en dat ook jij extra zielig gaat doen in de hoop dat die persoon niet zo snel weer weggaat! Haha. Zo zijn echt alle mannen! ECHT ALLEMAAL! Dat is de enige zonder uitzondering! Ook al zeggen ze niks, dan zijn ze wel extra zielig in stilte!

Willem

#4
Is dat nu de uitleg van een "echte vrouw", die veralgemenen sport vinden ?  :rollol: :rollol: :rollol:  :rollol:
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Vindt jij het niet leuk dan, als je wat extra aandacht krijgt als je ziek bent? :-\

Ereinion

Citaat van: Pinky op oktober 09, 2007, 07:52:36 AM
Hij doet stoer. Durf jij te beweren dat jij als man niet extra zielig bent als je ziek bent! Oh ik wed dat je helemaal blij bent als er een leuk iemand met een kopje kippensoep voor je binnenkomt en dat ook jij extra zielig gaat doen in de hoop dat die persoon niet zo snel weer weggaat! Haha. Zo zijn echt alle mannen! ECHT ALLEMAAL! Dat is de enige zonder uitzondering! Ook al zeggen ze niks, dan zijn ze wel extra zielig in stilte!

Ik heb me daar trouwens ooit heel erg in vergist. Ik dacht dat mijn vriend zich aanstelde, maar hij was echt heel erg ziek.  :-[

Wat ik trouwens heel irritant vind: Laatst was ik niet helemaal lekker in orde, komt hij ook met: "ik ben ook een beetje ziek." Dat vind ik niet leuk, ik ben al nooit ziek en als ik een keer ziek ben dan wil ik alle aandacht. (tja, beetje mannelijk, hè!  ;) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Willem

Ik erger mij gewoon aan dat eeuwige generaliseren en in stereotiepen denken.
Elke mens is individueel verschillend.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

pinky

Haha, ik was je ook maar aan het pesten hoor! Iedereen die ziek is is altijd extra zielig.  :P

Nou moet zeggen dat ik meestal juist te lang doorga als ik ziek ben. Maar ja, nu ik in het ziekenhuis werk...ik mag niet eens komen als ik maar een klein beetje ziek ben. Want dat kan ik de extra bevattelijke patiënten aansteken. En die zijn toch al niet zo blij dat ze in het ziekenhuis liggen, dus het laatste dat ze kunnen gebruiken is er nog een verkoudheid of griep overheen hebben.

Willem

Ik krijg kippevel van het woord 'zielig'  :pinguin:   brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr   :'(
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Is dat je kop in het zand steken? :o

Willem

Nee, waarom noemt men een zieke mens altijd "zielig"?
Ik kan me met de beste wil van de wereld DAT gevoel niet voor de geest halen, terwijl ik ziek ben.
Doodmoe, bvb, ja meestal.
of pijn (overstemt gevoelens, bij veel pijn kan al de rest je niks meer schelen, ken je dat?)
of boosheid... maar zielig ????????? neeee
Het zijn die die naar jou kijken die je zielig "vinden" , blijkbaar.. 
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ienepien

Dat denk ik ook wel, ja. Het haalt een gevoel naar boven, dat je het beste kan omschrijven als "medelijden hebben met".
Het kan je tot op het bot aangrijpen, als er iemand die je liefhebt iets komt te mankeren. :78:
En in Nederland noemen we dat dan zielig.

Zielig kan ook iets anders betekenen, maar daar hebben we het nu niet over. :P

Austen

Och god, zieke mannen... nog erger dan kleine kindjes  ;D

Mijn vader is zo'n typisch zielig ventje als hij ziek is: dan ligt hij op de zetel te kermen (maar echt te kermen é) en moet de tv af en moeten we op kousenvoeten door het huis sluipen  :o Maar als iemand anders ziek is, is hij de eerste om het af te doen als "maar een klein kwaaltje"  ::)

Ienepien

Gewoon afstraffen met: zieke mensen horen in bed! ;D