Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Links die er totaal niet toe doen

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

TBW

Standaard forum vereisten even vervullen!

Post ze!


TBW

Myra die zijn zoooooo schattig!

Ik heb ook een kat! Nestor...  :D Maar die wil waarschijnlijk niet ff poseren in de gootsteen...  :-\

Tempesta

http://www.i-am-bored.com

De naam zegt het al: voor als je je verveelt. Heel fout allemaal, en dat vele pagina's lang  ::).

Knoddepropje

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 30, 2005, 02:41:30 PM
Myra die zijn zoooooo schattig!

Ik heb ook een kat! Nestor...  :D Maar die wil waarschijnlijk niet ff poseren in de gootsteen...  :-\

Ik heb ook twee katten! Snip en Loedertje, die laatste zit regelmatig in de gootsteen ;D t water uit de kraan is namelijk véél lekkerder dan uit t bakje, als de kraan het niet doet, loopt ze gewoon even naar het doucheputje.... Ook erg lekker.....

Knoddepropje

Heb er ook nog 1: http://www.ongein.nl
allemaal leuke filmpjes en foto's

myra


ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Een site waar ik al jaren de internationale politieke mosterd haal:

www.freedomhouse.org

LET OP: mogelijks saaaaie inhoud!

TBW


Knoddepropje

#10
Voor eventuele geïnteresseerden, een site waar alle schilderijen opstaan die mijn moeder gemaakt heeft......
Ik vind dat er best een hoop mooie tussen zitten. Je moet er wel van houden. Kijk maar!

www.tonh.net/snip

Ereinion

Mooie kleuren, en het laat ruimte om je eigen verhaal erbij te verzinnen. Daar houd ik wel van.
Kan ze dit doen als werk of is het meer een hobby?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Nou, ze zit in de Wao, en doet het om haar gevoelens van zich af te tekenen en tja, ze doet een poging er wat te verkopen middels de site, maar is daar pas net mee begonnen....

Ereinion

Mijn moeder kan ook niet meer werken, dus ik ben haar aan het aanmoedigen om met tekenen te beginnen.

Hopelijk wordt de site voor jouw moeder een succes!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

Ik hoop het ook voor haar. Ze heeft pas een flatje gekocht, met als gevolg dat ze per maand nog maar zo'n 100,- eurie overhoudt om van te leven... Dus is het wel lekker als ze wat schilderijen kan verkopen.
Leuk trouwens dat je ze mooi vond :D