Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Links die er totaal niet toe doen

Gestart door TBW, oktober 29, 2005, 11:05:31 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Hmm, dat lijkt me niet zo handig.
Tip (het duurde even voordat ik het zelf doorhad, omdat ik de aanwijzingen niet goed lees): Je moet op een katapult klikken en terwijl je de muis ingedrukt houdt de muis bewegen, zo kun verder schieten. de pijl wordt dan rood.
Maar misschien wist je dat al  :-X
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Knoddepropje

 :afro: Ik vind t een errug leuk spelletje ;D maar ja, ik ben dan ook een echte middeleeuwse :D Ik kwam tot level 6. En jullie?? :wave:

Ereinion

Ja, ik kwam ook een heel eind. 35 kills, geloof ik.  >:D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Zelfs na het lezen van de aanwijzingen schiet ik mijn kastel af en toe kapot. Dat gebeurt als ik met de achterste katapulten vlak voor het kasteel wil schieten. Soms laat ik dan net te vroeg de muis los  :'(
Maar het gaat steeds beter!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje


Tempesta

Hee, in level 3 schieten ze terug!!!
Niet eerlijk  :schater:. Na drie keer spelen is mijn top 18 kills, en heb ik al twee keer mijn eigen kasteel vernietigd  :klap:.

Knoddepropje

In level 6 staat je kasteel in het midden en komen ze van overal vandaan....En dat behoorlijk snel ook :-\ T word wel erg moeilijk dan nog verder te komen :banghead: :D

Ereinion

Maar je krijgt op een gegeven moment wel weer nieuwe katapulten. En je kunt natuurlijk voordat je begint een password invullen en zo een aantal levels overslaan. Jammer genoeg heb je dan een minder hoog aantal kills.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta

52 kills!!! Maar nog niet voorbij level 6  :78:.

Knoddepropje

Lastig is die he? Wel heel knap hoor, 52 is me nog steeds niet gelukt :'(

Knoddepropje


Tempesta

Ik ben aan het valsspelen en steeds een paar niveau's verder aan het gaan met de passwords. Ik heb het helemaal gered tot het eindlevel, waar ze heel flauw geen tijd meer hebben maar daar moet je maar kijken tot hoeveel kills je het redt voordat je dood bent. Op een gegeven moment zijn er veel te veel aanvallers, daar word je helemaal gek van.

En als iemand zich afvraagt waarom ik dit spelletje aan het spelen ben: ik moet eigenlijk huiswerk maken, vandaar  :schater:.

Knoddepropje


Ereinion

Citaat van: Tempesta op februari 19, 2006, 06:13:31 AM
En als iemand zich afvraagt waarom ik dit spelletje aan het spelen ben: ik moet eigenlijk huiswerk maken, vandaar  :schater:.

Huiswerk? Dit is toch veel leerzamer  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.