Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Avatar-praat

Gestart door petra1963, mei 28, 2007, 01:52:03 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Tijd voor een splitser?  :wave:

Gezien de discussie een tijd geleden over het te veel bloot in de clips etc. zou ik het niet eens zo'n slecht idee vinden. Maar helaas, daar heeft ons Security geen bezwaren tegen  :-\
Ik denk dat dat systeem nooit helemaal save kan zijn maar op dit moment voldoet het wel. Bovendien kijk ik regelmatig "mee" wat de kids aan het doen zijn.

Jovi, dat is een goed idee. Maar Peter zijn avatar kan niemand zien, dacht ik? Myra heeft op dit moment helemaal niets, klopt het? Dan heb ik nog Tempesta maar als ik de site van haar avatar kopieer, kom ik er gewoon in. Dus het wordt niet geblokkeerd. Een raadsel ...  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Die van Tempesta en Peter kan ik ook nog niet zien. Myra heeft wel een nieuwe avatar. Een hele mooie eenhoorn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

 ???  Bij Myra zie ik niet eens een kruisje, wel i.p.v. haar persoonlijke tekst die onder de streep zou moeten staan...
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik kan het adres van haar plaatje wel achterhalen voor je, maar ik weet niet of Myra dat vervelend vindt.
O wacht, ik kan het natuurlijk naar je PM'en dan hoef ik het hier niet op het forum te zetten.  Er komt dus zo een pm aan!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Myra, ik zie je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :klap:

Dank je, Jovi!
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik denk dat Tempesta er geen last van heeft dat we haar avatar niet kunnen zien  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

petra1963

Ik ben er nog steeds niet toe  gekomen een andere avatar te zoeken.. Sorry !  :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik zie de jouwe anders nog steeds hoor!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dan heb je waarschijnlijk een computer met een heel erg goed geheugen, of hij veegt zijn cache-geheugen gewoon nooit schoon, dat kan natuurlijk ook  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op juni 03, 2007, 08:51:25 PM
Myra, ik zie je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  :klap:

Dank je, Jovi!


Fijn dat het is gelukt  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Oei, dat van die avatar hoorde hier eigenlijk thuis, en niet bij de "hoeveel leden"...
...dus:

Ik heb nu ook eindelijk een avataaaartje
Die is er een beetje kramikkelijk opgekomen,  van zodra de functie om vanaf eigen computer naar aven te uploaden weer werkt (ja wanneer is dat?) herlaad ik hem, is echt wat gehavend door de omweg...
Het driekoppige wezentje is eigen werk, t'is Willem...    >:D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Jovi_Hobbes

Zie voor mijn reactie toch maar het andere onderwerp  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik zie weer een aantal avatars niet (o.a. die van Peter)  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Jouw beeldscherm is ook stuk  ::)

Die van Peter zie ik ook nog steeds niet, dus dat klopt wel dat jij hem ook niet ziet. Welke zie je nog meer niet dan?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?