Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vakantie 2007

Gestart door Sismo, juli 18, 2007, 10:52:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Omdat ik ergens anders niet mag afdwalen: Wat ga jij doen deze zomer (lees: vakantie)?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

niks helaas, veel geld uitgegeven aan verhuisperikelen.

maar volgend jaar zou ik naar een warm maar toch cultureel land willen gaan (italië, Spanje of Griekenland)

petra1963

Komende week een paar dagen naar een vriendin van mij in Wallonië. Bijpraten en dagtochtjes maken.. Gezellig ! :)
:) Ze komt me in Brussel met de auto ophalen, dus de reis valt wel mee. :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ik ga op het huis van mijn baas passen! Hij woont heerlijk aan het water, dus ik hoop dat het weer me goed is gezind. En in die dagen zullen er nog wel een aantal mensen langskomen of ik op visiste gaan bij mensen om afscheid van ze te nemen voor mijn vertrek naar California!

petra1963

Hmmm... op het huis van je baas passen... :o Je bent wel erg dik met je baas, zo te zien.. ;D Je hebt toch geen relatie met hem ?  :rollol: :rollol:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Tja...mijn vakantie...die dreigt een beetje in het water te vallen (figuurlijk in mijn geval  ;D). Ik heb pas in oktober vrij en wilde dus eigenlijk naar Azië. Omdat mijn zus ziek is, heb ik nog niets vastgezet (wil niet weg zijn mocht het slecht gaan met haar) en nu denk ik na over een omscholing en dat kost natuurlijk ook veel geld, dus zit een verre reis er waarschijnlijk niet in.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Dat is dus allemaal even afwachten voor je Sismo, jammer hoor.
Mijn zomer bestaat voorlopig uit werken. Ik hoop dat ik ook in oktober wat vrij kan nemen, maar dat hangt nog van een aantal dingen af.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Jammer, ja. Maar als daar wat plezier uit voort komt (studeren) heb ik het er wel voor over! Ik moet wel snel de knoop door gaan hakken, want ik word gek van onzekerheid!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Mau

Ik ben nu op het huis van mijn ouders aan het passen. Zij zijn al 2 weken op vakantie en komen volgende week terug. Naja, het is ook nog mijn huis eigenlijk (ik woon nog bij mijn ouders), maar nu ben ik dus alleen. En heb voor deze tijd geen plannen.

Wel ben ik van plan om nog naar CastleFest te gaan met een vriendin en haar vriend, op 3 augustus.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mau

CastleFest is een middeleeuwst fantasy evenement wat jaarlijks wordt georganiseerd. Het is bij Lisse bij een kasteel en er treden middeleeuwse muziekmakende bandjes op en er zijn veel kraampjes met fantasy spulletjes, gothic kleding, mede (honingwijn), en dat soort dingen. Ik vind het er altijd erg gezellig en ik ben een groot fantasy-fan. Dus ik kijk er altijd erg naar uit.   :D

Jovi_Hobbes

Leuk, ik ga er ook heen dit jaar (hoogstwaarschijnlijk, in ieder geval)

Sismo, heb je al een aantal dingen om uit te kiezen, of weet nog steeds niet goed wat je wilt?
Ik ga dit jaar zelf ook niet op vakantie omdat ik met die studie bezig ben, maar ik vind dat inderdaad ook wel de moeite waard. Als ik klaar ben ga ik gewoon extra lang op vakantie  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Mau

Citaat van: Jovi_Hobbes op juli 21, 2007, 06:28:13 PM
Leuk, ik ga er ook heen dit jaar (hoogstwaarschijnlijk, in ieder geval)

Dat is leuk! Is het de eerste keer dat je op zo'n evenement komt?

petra1963

Wanneer is het ? Misschien kom ik ook... :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)