Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gevleid!

Gestart door Littleone, juli 26, 2007, 10:10:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Littleone

CiteerApostrofe, AVENjunkie, AVENturier

Kijk, kijk...reeds drie prima suggesties. Kunnen we én de Postwhore ontslaan én de Mitosis-verschijnselen doen verdwijnen ;)

           

pinky

Wie is voor? (waar is nu dat emoticonetje met een vingertje in de lucht?)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik vind Aventurier wel erg grappig!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 :wave: Peter! Ik was jullie al twee dagen kwijt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Was je mij kwijt ?  :o
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Iedereen! Ik dacht dat het forum plat lag...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ehhh, niet van gemerkt ! Vreemd !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik moet zeggen dat het op een bepaalde manier rust gaf, dat klinkt gek, maar normaal gesproken als ik thuis ben, kijk ik echt wel twintig keer op een dag of er al iets nieuws gepost is. Dat hoefde nu niet, omdat de site niet te bereiken was (voor mij dus alleen blijkt nu). Ik ga morgen oefenen: maar 1 keer per dag kijken!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Dat wordt afkicken, voor junks zoals jij of ik..Hmm, het voornemen is goed. Maar of het lukt ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

 ;D Dat weet ik morgen!
*maakt een planning*
*morgenavond ga ik bijlezen*
*morgenochtend dus niet de computer aan*
*morgenmiddag ben ik toch weg*
*hellup!*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Er is vast wel een internetcafe bij je in de buurt waar je stiekum, als gast, toch de postjes kunt lezen..

* Sismo loopt morgen rillend en strak van de spanning door de stad... schichtig om zich heen kijkend of niemand haar ziet.. Duikt dan stiekum een duister internetcafe in.. *
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Vanaf mijn eigen computer kan ik ook als gast lezen hoor!
*biecht op: doe ik al regelmatig*
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-