Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Goed om dat te lezen, Pinky!

@ Jovi: Dan zit het met dit verhaal wel goed. Dat is toch een heel stuk dikker dan Hydrhaga.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky


Ienepien

Oei, dat wordt een dure dus. :o

Ereinion

Ligt eraan hoe je het bekijkt.  ;)

Gebonden in Duister is goedkoper dan Hydrhaga (14.95 ipv 18.95), maar wel dikker. Dus je betaalt wel meer voor één verhaal, maar je krijgt wel veel meer verhaal.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Wow! Dat scheelt zomaar een slok op een borrel. :schater:

pinky

Tsja, wie 't kleine niet eert...

Jovi_Hobbes

Ik ben de trotse bezitter van Ereinions tweede boek!

Zijn jullie nu jaloers?  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Ik niet hoor, ik heb op het ogenblik toch geen tijd om te lezen. ;D

Jovi_Hobbes

Dat telt niet, ik ben hem ook nog niet aan het lezen (moet eerst nog even mijn andere boek uitlezen)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ik ben helemaal jaloers! Ik had Ereinion kunnen zien dit weekend op de Elf Fantasy Fair, maar heb echt zo hard gewerkt dat ik nauwelijks tijd had om te eten en drinken, laat staan Ereinion te ontmoeten! En jij hebt zelfs nog haar tweede boek! Wow!

Maar heey, dan heb ik jou misschien wel gezien! Hoe zag jij eruit?

Ereinion

Ik had ook geen tijd om jou op te zoeken, Pinky! En vooral ook geen puf. Ik ben geloof ik niet meer dat 100 meter uit de buurt van onze stand gekomen. Maar het was weer een geweldig weekend!


Een trotse mama.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Aaah, supergoed! Nou ja, ik was dus ook zo hard aan het werk! De enige keren dat ik uit de stand kwam, was om naar het toilet te gaan of om iets warms te eten of te drinken te halen voor mij en mijn collega. Verder druk aan het werk geweest!

Ik dacht een aantal keer dat jij het misschien zou kunnen zijn, maar heb het niet gevraagd. Staat zo stom. Heej, ben jij die en die? En dat die het dan niet is. Oei. Tegenover mij stond wel een boekenstand. Ben er nog even langs geweest, maar dat waren meer kinderboeken.

Maareh, waar stond je eigenlijk? Ik in de Witches Circle!

Het boek blijft gaaf! Ik heb je eerste boek nog altijd niet uit, maar lees heel rustig elke avond als het kan een hoofdstukje! Hij is goed! Ik had dit weekend eigenlijk je tweede boek willen halen, heb ik weer iets om daarna te lezen. Maar goed, heb nauwelijks salaris overgehouden aan het weekend door een hoop gedoe. Vertel ik misschien later wel in mijn eigen fanclub! Maar ik heb wel veel leuke dingen daar gezien zeg! Echt gaaf! Woehoe!

Bij de weg, had je genoeg boeken bij je? En natuurlijk... heb je ze allemaal verkocht?

Ereinion

Ik heb goed verkocht. Wel wat overgehouden, maar eigenlijk niet genoeg om ook nog de volledige bestelling van V&D te kunnen voldoen. Maar dat komt nog goed.

Ik stond ergens in het begin. Vlak bij de rozentuin. In de Heksenkring ben ik helemaal niet geweest.

Trouwens, ik heb nu een eigen website. Ik zal mijn profiel aanpassen, dan kan iedereen hem zien. Daarop kun je ook de eerste 30 pagina's van Gebonden lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

Das mooi, dat jullie een goede beurs hebben gehad. Beurzen zijn wel altijd slopend.
De foto's zien er mooi uit!
http://www.elffantasyimages.com/