Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mannetje

Oja,klopt. Jouw stemmen kennen we nog niet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Mannetje

 ;D inderdaad, ik bedoel stem! Veel van de mensen heb ik al op 1 van de bijeenkomsten horen praten.

Ereinion

Ik dacht al dat Sismo last had van meerdere persoonlijkheden. Of dat jij stemmen hoorde. Of nog enger.

Ik heb Sismo wel horen praten.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op mei 20, 2010, 09:25:58 PM
Weer een nieuwtje. Deze week hebben we besloten dat een tweeluik niet haalbaar is. Dus wordt het een trilogie. Zo heb ik tenminste alle ruimte om de personages verder uit te werken en alle losse eindjes vast te knopen.

Creatieve manier van editen hebben jullie  :schater:

Media-aandacht...daar moet ik even over nadenken hoor. Wat ideaal zou zijn is als je andere (invloedrijke) mensen zo ver kunt krijgen om iets over je boek te zeggen (en dan liefst iets positiefs natuurlijk  ;) ). Als iemand ergens leest dat zijn/haar favoriete schrijver jou een nieuw talent vindt, zal hij/zij eerder geneigd zijn om jouw boek uit te proberen. Maar ja, hoe je dat voor elkaar krijgt weet ik nog niet zo goed.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Daar wordt al aan gewerkt. Enkele bekende schrijvers gaan mijn boek lezen. Een heb ik gevraagd voor een pakkende quote voor op het tweede deel. (Hij wilde dat wel doen als hij het boek goed vond.) Wel heel eng hoor, dat grote namen uit het wereldje je boek lezen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wauw! Dat jij grote namen uit het wereldje kent is al een groot voordeel! Ik zal duimen dat hij  het idd heel goed vindt!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Citaat van: Ereinion op mei 23, 2010, 10:50:56 PM
Ik dacht al dat Sismo last had van meerdere persoonlijkheden. Of dat jij stemmen hoorde. Of nog enger.

Ik heb Sismo wel horen praten.  ;D

Wees niet bang, ik ben maar alleen en hoor soms wel stemmen, maar dat zullen de buren wel zijn  ;D

En mijn "g" is lekker zacht! (even tellen....al 35 jaar wonend in Brabant!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Hihi! Leuk hoor, Brabant!

Nog een manier om je boek te promoten.... door mooie banieren (die jij uiteraard zelf maakt) op te hangen op verschillende plekken in Nederland! Dat heeft natuurlijk nog niemand gedaan, het wekt de interesse en dan voor je het weet staat Hart van Nederland of RTL Boulevard bij je op de stoep voor een TV interview!

Ereinion

Dat is best cool! Dan stuur ik jullie allemaal een banier, en kunnen we ze tegelijk op verschillende plaatsen ophangen. Daar ga ik eens over nadenken!

Citaat van: Sismo op mei 24, 2010, 08:57:18 PM
Wauw! Dat jij grote namen uit het wereldje kent is al een groot voordeel! Ik zal duimen dat hij  het idd heel goed vindt!

It's a small world.  ;) Vooral het fantasy-wereldje.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Hang ik er eentje op in Arnhem!

Jovi_Hobbes

Nog een idee: book crossing. Het levert je niet direct verkochte boeken op, maar gaandeweg wel naamsbekendheid. Ik ben er zelf geen lid van, maar weet dat het op verschillende manieren wordt gebruikt: boeken die te vondeling worden gelegd (niet nuttig voor jou), maar ook zogenaamde ringboeken: één persoon stelt een boek ter beschikking waar anderen zich dan op kunnen inschrijven. Het boek wordt naar de eerste persoon gestuurd, die leest het en stuurt het verder naar de volgende persoon op de lijst... Je moet er maar eens gaan kijken. Wie weet heb je er iets aan www.bookcrossing.nl
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

 :'( Mijn boek is uit!  :'(  En ik vind de afloop niet leuk! Ik MOET nu echt het volgende boek hebben! Ik ga maar vast sparen...

Het was echt superspannend en leuk en mooi! Ik leef helemaal mee met de hoofdrolspeelster... Dit boek is nog beter dan hydraga! Wowie!  :klap: voor Ereinion!

petra1963

Ik ben er net in begonnen, en vind het inderdaad ook beter dan Hydraga !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

En ik moet nog beginnen. :P