Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Met een kerstverhaal erbij.... Ik ga hier toch eens over nadenken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik heb 'gebonden in Duister' uit. Heb er van genoten.  Voel echt wel mee met het hoofdpersonage dat zo graag een nieuw leven wilt beginnen, maar alleen maar telkens opnieuw gekwetst wordt.  :(

Ereinion

 :knuffel:

Ik vind het een groot compliment dat je mee kunt leven met Lilith!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ze is een enorm krachtige vrouw, ze blijft altijd vechten en voor zichzelf opkomen, ook al haat ze zichzelf om haar verleden...

(en ik hoop stiekem dat ze in één van de volgende delen toch haar geluk mag vinden ;D)

Ereinion

Je hebt gelijk wat het eerste betreft.

Over hoe het met haar gaat aflopen, verklap ik niets.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes probeert Ereinion om te kopen met  :cake:   >:D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik wil je wel een PM sturen.  ;)

En jij weet al iets...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, ja, dat meeleven doe je zeker. En ik wil de beide volgende delen zeker hebben, want het MOET wel goed met haar aflopen... aldus mijn bescheiden mening.

Ienepien

Ik moet morgen voor een dagopname naar het ziekenhuis, en heb je boek in m'n tas.
Dan duurt het wachten niet zo lang. :D

pinky


Ereinion

Ik ben benieuwd.
Het is toch niet ernstig, Ienepien? Veel sterkte in ieder geval!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ernstig? Och, wat is ernstig........... :-\ Ik vertel in mijn fanclub wel eventjes wat er aan de hand was.. :wave:

Maar ik ben 2 nachtjes gebleven (zoooo gezellig ;)) en maar tot blz 30 gekomen. :o

Ereinion

Ik had het gelezen. Hier maar even een  :knuffel:



Ik heb gisteren boekenleggers gemaakt. Over een weekje heb ik ze thuis als het goed is. Ik ben heel benieuwd of ze een beetje mooi zijn, want ik heb ze via internet besteld en dan weet je natuurlijk nooit hoe de druk zal zijn en het papier. Het was in ieder geval niet duur, dus als het niet wat is, is het ook niet heel erg.


Vrijdag heb ik op mijn werk een metalen plank op mijn voet gekregen. Au! Ik had er een flinke bult opzitten en had er 's avonds erg veel last van. Lastig lopen en zo. Gisterochtend ging het al een heel stuk beter. De opa van mijn vriend is langsgekomen, want hij kan 'strijken'. Hij kwam dus niet voor mijn wasgoed, maar voor mijn voet.  ;) Ik heb er nu echt bijna geen last meer van. Mijn voet is nog iets dikker, maar ik liep gistermiddag al weer bijna normaal. En mijn voet heeft ook helemaal geen rare kleurtjes. Vrijdag zag het er echt niet uit alsof het zo zou aflopen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Oe, dat klinkt als een pijnlijke ervaring. Deden je ogen ook dit toen je dat ding op je voet kreeg?  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Klinkt echt pijnlijk. Blij dat het zo snel alweer (bijna) over is!