Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

jojo83


Ereinion

Ik heb een nieuw kapsel!!! Ik was het lange haar zo zat, dus nu zit het zo:



Het is hetzelfde kapsel, maar ik zal het waarschijnlijk vaker dragen zoals op het rechter plaatje. Ik heb trouwens geen blond haar, maar nog steeds donker.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Wow! Wat een lef zeg, je had toch heel lang haar? Mooi!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Dat is inderdaad wel lef hebben. Cooooooooooolllllllllll 8)

Ereinion

Ja, ik had lang haar. Tot over mijn schouders.
Ach, het was gewoon tijd voor wat nieuws. Ik vond het wel een beetje eng, maar niet heel erg. Als ik eenmaal zo'n beslissing neem moet het ook meteen gebeuren.  :D Alleen mijn vriend en mijn moeder wist dat ik het ging doen, dus op mijn werk was iedereen verbaasd.  :schater: maar de reacties waren wel heel positief.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Hestia

Cool!

Ik heb ook ooit mijn haar van lang heel kort geknipt, dat is toch wel spannend. Maar ik vond het toen ook heel cool, maar nu durf ik niet meer... Plus dat mijn vriendje lang haar mooi vindt. Wat hebben mannen toch met lang haar? :O

Ereinion

Geen idee. Mijn vriend vond dat ik de schaar in mijn haar moest zetten als ik dat wilde. En volgens mij vindt hij het wel leuk om met zijn handen door mijn stekeltjes te gaan.  :D

Ik kan zelf goed met knipjes en schuifjes overweg, dus als ik het weer lang wil laten groeien heb ik niet zoveel problemen met de tussenlengtes. Maar voorlopig blijft het zo!

Kom maar maken, Sismo.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Citaat van: Ereinion op juli 01, 2010, 10:43:04 AM
Kom maar maken, Sismo.  ;)
Dit weekend? Zaterdag komt me het beste uit  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Dan ben ik waarschijnlijk op mijn werk. Maar daar kun je ook best foto's maken.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

 ;D Waar was dat ook al weer?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

 :rollol:

Niks hoor, Sismo, jij hebt een autootje. ;D

Jovi_Hobbes

Stoer hoor! En inderdaad iets compleet anders dan lang haar. Ik ben nu ook wel heel benieuwd hoe het er in de donkere versie uitziet
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?