Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ha, dat hoop ik ook! Als het net zo goed gaat als volgend jaar heb ik niet eens tijd om tussendoor te plassen. Het ging toen als warme broodjes over de toonbank! Ik hoop dit jaar weer! En bij jou ook! Dat zou echt tof zijn!

Dutchamoeba

Citaat van: Pinkeltje op april 10, 2011, 05:49:34 PM
Ha, dat hoop ik ook! Als het net zo goed gaat als volgend jaar heb ik niet eens tijd om tussendoor te plassen.

Hoe los je dat op, als ik vragen mag??

Mannetje

Het scheen zeiknat te zijn achter de toonbank!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Citaat van: Mannetje op april 10, 2011, 09:53:22 PM
Het scheen zeiknat te zijn achter de toonbank!

Lieslaarzen meenemen, dus.  :schater:

Zonnekind

Super Ereinion, ik hoop echt dat het fijn wordt! :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Gewoon gaan en dan hopen dat er niets gejat wordt en vragen of je buurman een oogje in het zeil houd, net zoals jij andersom doet als hij moet gaan. Alleen is hij sneller klaar, omdat hij niet in de rij voor de WC hoeft te staan maar de boom achter de kraam gewoon bevuilt, haha!

Dutchamoeba

En die arme boom kan niets terug doen...

pinky

Mwaah, dat denk je maar! Bomen zijn slim hoor!

Ciara

yay voor de lezing! Wel gaaf, zou er best bij willen zijn, maar helaas ik moet werken.

@ pinky. Ik ben nu heel blij met mijn echte vrijwilligers status. Waarom? Wij mogen voordringen bij de wc's :p overigens willen vrijwilligers ook altijd wel ff oppassen (ik iig wel :d)

Ik ben zelf overigens een beetje gek (of gekker) geworden geloof ik, ik ga bij CF waarschijnlijk op het open podium staan :p

pinky

Ik ben heel blij dat ik er ook nog wat mee verdien, haha! Anders red ik het niet hoor!

Ienepien

Citaat van: Ciara op april 12, 2011, 11:43:27 AM
Ik ben zelf overigens een beetje gek (of gekker) geworden geloof ik, ik ga bij CF waarschijnlijk op het open podium staan :p


Wat ga je daar doen, Ciara? En vooral....wat trek je áán???? ::)

Jovi_Hobbes

Ereinion, ik ben reclame voor je lezing aan het maken en probeer te zorgen dat er in ieder geval twee mensen op af komen (al ga je die natuurlijk nooit zien tussen alle andere belangstellenden  :D )
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Fijn Jovi! Het wordt echt heel leuk. Het publiek mag actief zijn met roze en blauwe vlaggetjes.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Dutchamoeba

Niet met paarse vlaggetjes?