Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Nee, niet met paarse. Maar als het publiek flink met beide vlaggetjes wappert, lijken ze vanzelf paars.


Er werd nog even geopperd om het tijdens de lezing over romantiek en seks te hebben, maar gelukkig gaat dat niet door. Ik heb geen idee wat ik daar over moet zeggen. Ik denk trouwens wel dat de andere drie me nu erg vreemd vinden op dit gebied, want ik heb wel laten doorschemeren dat ik er helemaal niets mee heb. (langzaam kom ik ook in dit wereldje uit de kast)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op april 12, 2011, 09:48:17 PM
Fijn Jovi! Het wordt echt heel leuk. Het publiek mag actief zijn met roze en blauwe vlaggetjes.

:cheerleader: zoiets?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Jaaa!!!! Ik hoop dat iedereen dat doet!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Ereinion op april 12, 2011, 09:48:17 PM
Fijn Jovi! Het wordt echt heel leuk. Het publiek mag actief zijn met roze en blauwe vlaggetjes.


Roze en blauwe??? Ereinion, je bent toch niet zwanger? ::)

Zonnekind

Probeer dat dan maar eens uit te leggen aan vreemden: ja euh... ik hou helemaal niet van seks maar ik ben wel zwanger...?!
En dan vinden wij het vreemd dat mensen aseksualiteit niet begrijpen :schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Mannetje

Volgens mij zijn er gerust een hoop aseksuelen met een kinderwens, dus wie weet reageert ze wel met taart! Of, met een negatief verlossend antwoord.

Ereinion

Citaat van: Ienepien op april 14, 2011, 11:24:46 PM
Citaat van: Ereinion op april 12, 2011, 09:48:17 PM
Fijn Jovi! Het wordt echt heel leuk. Het publiek mag actief zijn met roze en blauwe vlaggetjes.


Roze en blauwe??? Ereinion, je bent toch niet zwanger? ::)

Het zijn wel 'it's a boy' en 'it's a girl' vlaggetjes.






We willen een aantal citaten uit boeken gaan voorlezen en dan mag het publiek raden of het is geschreven door een man of door een vrouw. Je kunt ze natuurlijk laten roepen, maar dan doet niet iedereen mee. Nu kan iedereen gewoon een vlaggetje laten wapperen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Leuk!
Veel plezier dit weekend!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Dat is een bedenkelijke ontwikkeling... En dan vooral dit zinnetje: "De ingreep gebeurt zonder verdoving, aangezien Haworth geen echte arts is."  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Je kunt iemand toch ook met wasknijpers aan zijn/ haar oren aan de waslijn hangen ? Daar krijgt die persoon toch ook elfenoren van ?  ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

Met stormknijpers, en héle harde wind? ::)

pinky

Ach, ik wil die operatie ook wel doen hoor! Ik heb ook nog wel een verroest en bot keukenmes liggen.

Ereinion

Nee, laat maar. Ik ben erg tevreden met mijn kleine oortjes.

De lezing was echt een groot succes. Op zaterdag zat de tent stampvol, er zaten zelfs mensen op de grond. En ook op zondag zaten er nog zo'n 20 mensen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.