Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

#495
Ze heeft zich goed laten inspireren door mijn tekst, dus...  ;D

Dit is trouwens het ontwerp voor de hardcover (dat het zelfs in twee uitvoeringen wordt uitgegeven!). Dus de uiteinden zijn de flappen om de kaft heen. Bij de softcover heb je alleen het middelste gedeelte.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Hé, er zou toch een foto van jou op de achterkant komen?

Ereinion

Ja dat klopt, maar de illustratrice heeft zulk mooi werk geleverd dat dat er niet meer oppast. En dat vind ik helemaal niet erg, ik vind de toren achterop veel mooier.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Was ik een tekstje aan het typen, gaat zomaar m'n computer uit. Een of andere update, waarvoor je alles moest afsluiten, was aan het werk, en deed alles gewoon maar even zelf. :banghead:


Maarre............. ik zei dus, dat het ook op de achterflap kon. Of had ze dat ook liever niet? :-\

Sismo

Mooi hoor! Lijkt me heel onwezelijk...een boek van jezelf!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Weet ik niet, maar ik vind het supermooi zo. Voor mezelf hoefde er ook al geen tekst over mezelf op, het was dat de meeste mensen dat leuker vonden. Ik laat het gewoon zo.

Vervelend soms, zelfdenkende computers.  >:(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Citaat van: Sismo op februari 21, 2008, 04:41:15 PM
Mooi hoor! Lijkt me heel onwezelijk...een boek van jezelf!

Vooral ook omdat het zo is professioneel aangepakt. het is dat mijn naam erop staat, anders had ik het niet geloofd. Ik ben er supertrots op.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Hebben we ook een icoontje met openvallend mondje?

petra1963

WAUW ! Die is echt mooi !  :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap: :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja, dat hierboven, dat bedoelde ik ook...  :D

Ereinion

 :D dank jullie wel allemaal. Nu nog een goede tekst voor achterop. Ik zit een beetje te twijfelen of die net zo bloederig moet als de rest van de kaft of juist het tegenovergestelde...  :-\

Ja, dat kan ik jullie mooi vragen; heb je liever een stap-voor-stap-samenvatting over wat er zo ongeveer allemaal gebeurd? Of liever een stukje uit het boek zelf, dat spannend is en ook wel de lading dekt, maar dus lang niet alles verteld?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik vind het leuker als er al een stukje uit het boek staat. Dan heb je een idee van de schrijfwijze en zelfs als het dan een genre is dat je misschien wat minder aanspreekt, als het goed geschreven is voel je toch een beetje een "klik" die er voor zorgt dat je het boek toch gaat lezen. (Ben ik nog duidelijk? ???)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ja, ook een stukje uit het boek. Een samenvatting verklapt vaak net teveel! En door een stukje te lezen weet ik vaak toch wel of ik geinteresseerd ben of niet. Meestel lees ik de eerste bladzijde van een boek om t ekijken of het me aanspreekt en niet de samenvatting...

Ereinion

Ik vind dat zelf ook interessanter, maar wilde toch even de mening van de doelgroep weten.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.