Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pinky


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Heb het topic ook niet helemaal gevolgd, maar de cover van je boek ziet er echt wel mooi uit, Ereinion!  :klap:

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Citaat van: Zonnekind op februari 24, 2008, 09:01:20 PM
:D We zijn denk ik vooral allemaal benieuwd en allemaal trots dat we de schrijfster van een boek kennen!

Dat vind ik nou ook. En alleen daarom zal ik het boek gaan lezen.
Want het genre ligt me (denk ik) niet zo.
Maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen. Geeft niet, hoor. :knuffel:

Ereinion

#545
Het is onmogelijk iets te schrijven wat iedereen goed vind, dus dat is helemaal niet erg. :handschudden:

En ik vrees dat je gelijk hebt, Ienepien. Ik denk ook niet dat het wat voor je is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Ik weet het niet, ik vermoed het alleen maar. Hoewel er best wel wat diepgang in zit, lijkt het op het eerste gezicht vooral een gruwelijk verhaal, ben ik bang. En ik denk dat ik je daar geen type voor vindt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Haha, toch grappig hoe je elkaar zo leert kennen op het net!!

Nou nog een maand wachten, toch?

Ereinion

Ik hoop het, maar je weet maar nooit.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op februari 24, 2008, 08:55:52 PM
Ik ben soms wel verbaasd dat jullie zo enthousiast blijven en vraag me af of het geheel niet afschrikt. Het is best wel heel bloederig en ik heb voor de achterkant een stukje uitgekozen dat ook niet echt vrolijk is.

Ik vind het steeds beter klinken hoor. Fantasy = jippie!!! Bloederig = cool!!! Niet vrolijk = daar mag je bij mij ook wel mee aankomen.  :D

En het is inderdaad erg leuk om iemand te kennen die een boek heeft geschreven dat wordt uitgegeven, ik denk dat we stiekem allemaal een beetje trots zijn dat we je kennen  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik vrees dat het nog iets langer gaat duren.
Ik kreeg vandaag een mailtje van de man die het gaat corrigeren, iemand die zelf ook al heel lang schrijft (waarom eigenlijk ook  ::) ) en ook workshops en dergelijke geeft. Hij vond het een boeiend verhaal, maar wel met nog meer potentie. Dus heeft hij me allemaal tips gegeven over eventuele veranderingen. Nou ben ik het niet overal mee eens, maar ik ga wel wat dingen veranderen.
Morgen ga ik hem mijn reactie op zijn opmerkingen sturen en dan maar eens kijken wat er uit rolt.


Hoewel dit mij vandaag een beetje een nare kriebel gaf (het is voor het eerst dat iemand mij echt commentaar geeft op het boek en er diep op ingaat) ben ik er wel erg blij mee. Zoveel ervaring heb ik niet en ik kan op deze manier erg veel leren. Hij stond ook erg positief tegenover mijn verhaal en verzekerde me dat ik vooral moest doen wat ik wilde. Ik merkte al aan me dat ik voor het tweede boek tegen bepaalde zaken aanloop en daar kan ik nu dus mooi wat voor opsteken!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Vat het niet op als kritiek, maar hij probeert je alleen met wat wijzigingen een vlotter leesbaar boek te laten hebben. ;)