Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

 :D

Ik hoop toch dat ik er voor gezorgd heb dat je telkens wanneer iemand (of een groep) genoemd wordt er ook een soort herkenbaar iets, handeling of omschrijving bijzit, zodat je weer snel weet wie het ook al weer was.

Ik heb het trouwens door twee mensen laten lezen die allebei aangaven dat lezen een probleem voor hen was. De ene heeft concentratie-problemen en kan maar een heel kort stukje per dag lezen. En de ander had iets dergelijks, meestal als zij leest moet ze hele stukken terug lezen om het weer op te pakken. Maar allebei vonden zij mijn boek heel goed te volgen en zo spannend dat ze sneller verder lazen dan ze normaal zouden doen. Dus ik verwacht niet dat de namen echt een probleem zullen zijn. Het is inderdaad even een kwestie van wennen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

O, dan zal het mij ook wel lukken. ;D

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Het geeft het verhaal al iets mystieks, dat is wel leuk :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

pinky

Ik lees nu een boek in het engels met een john, een chris, een Pete en ik haal ze elke keer door elkaar omdat ze zulke normale namen hebben. Aaargh! Dan maar gekke die te onthouden zijn!
Trouwens, is van Greg Iles, weet niet of jullie die kennen, maar heb nu denk ik iets van 80 bladzijdes gelezen en ben al drie sexscenes tegengekomen. Ik wil ze overslaan, maar het vervelende is dat het een thriller is (verder wel spannend) en dat de persoon die bezig is vaak afgeleid is en dus tijdens de daad de meest geweldige ingevingen heeft. En die wil ik dan weer niet missen. Maar hoop wel dat ik nu de sexscenes wel gehad heb. Ik weet dat er een paar zwanger willen worden, maar hoef echt niet tot in detail te lezen hoe iemand ook werkelijk zwanger gemaakt kan worden...pff...Ik denk zelfs dat als er nog heel veel in zitten dat ik ze dan toch oversla of zelfs het hele boek maar aan de kant doe. Merk echt dat ik er wel geïrriteerd van word.  >:(

petra1963

In 80 blz al drie sex scenes ? Jig ! Gatver ! Nee, dat boek hoef ik bij voorbaat al niet te lezen.. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Citaat van: Pinky op februari 29, 2008, 07:36:20 AM
Ik lees nu een boek in het engels met een john, een chris, een Pete en ik haal ze elke keer door elkaar omdat ze zulke normale namen hebben. Aaargh! Dan maar gekke die te onthouden zijn!

Precies!


Nee, dat boek hoef ik ook niet te lezen. Het klinkt trouwens ook een beetje raar dat alle vrouwen van hem zwanger willen worden...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Dat is weer typisch een mannelijke sexuele fantasie..  ::) Was de schrijver een man soms ?  :pinguin:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ja, Greg Iles. Denk zet hem er maar bij, voor als iemand die naam voorbij ziet komen, begin er maar niet aan hoor! Maar één vrouw wil zwanger worden, een ander gaat vreemd dus die had een scene zowel met mistress als met vrouw. Nou ja...

Jovi_Hobbes

Wat een positief nieuws allemaal Ereinion. Het is echt leuk dat iemand zo serieus naar je verhaal kijkt en dat je ook op een leuke manier met hem kunt communiceren  :klap:

De teaser werkt trouwens goed, het roept meteen allerlei vragen op. Ik vind dit vreemde namen juist erg mooi. Je kunt toch geen Jannen en Pieten laten rondlopen in een land dat Hydraga heet?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Ereinion, je bent opeens AVENineffable en onuitspreekbaar geworden  :o
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hé, ben ik al weer zo goed op dreef! Dat vraagt om  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik vind het gaaf om te lezen dat de tekst op het boek zo goed werkt!  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Gefeliciteerd met je promotie. :klap:

En ik heb alvast maar een stukje gepakt. ;D

Jovi_Hobbes

* Jovi_Hobbes neemt ook een stukje.

Ereinion, kun je nu ook uitleggen tot wat je gepromoveerd bent?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?