Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Trouwens, op de website van de uitgever kun je nu ook de tekst van de achterflap in het Nederlands lezen! (ardorhouse.com) Bovenaan het scherm is nu een knopje waarmee je de taal kunt instellen. Ik verwacht dat het binnenkort echt te koop zal zijn. Waarschijnlijk dus net in mijn vakantie, omdat ik maandag weg ga.  :-\ Dat vind ik dan wel weer jammer.

De ontwerpen voor de banieren die ik had gemaakt voor de film zijn in goede aarde gevallen.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Ga je maandag op vakantie? Naar Engeland?
Ga je wel je best doen om héél veel plezier te hebben? ;D

Sismo

CiteerDe ontwerpen voor de banieren die ik had gemaakt voor de film zijn in goede aarde gevallen.
:klap: :klap: :klap: Goed zeg!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ja, ik ga maandag naar Engeland met mijn vriend. En natuurlijk gaan we heel veel plezier hebben. De 19de kom ik weer terug.

En dan ga ik 14 juli waarschijnlijk naar Engeland (voor een weekje) ivm de film. En als het goed is in het najaar nog een keer.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Jaja, toe maar. Nou, ik hoop, dat het leuk wordt.
Neem je je laptop mee? :-\

Ereinion

Nee, dat durf ik niet. We gaan met de tent en de fiets, dus geen goede plek om hem veilig op te bergen. Daarnaast kan ik dat mijn vriend natuurlijk niet aandoen.  ;) Maar er gaat wel een schrift mee, dus als ik inspiratie krijg kan ik het daar in kwijt.

En dus ook eventjes geen contact met jullie.  :'(
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

 :( Nou het is voor een goed doel! Heeeeel veel plezier alvast!

Ienepien

Nee, doe ook maar niet.
Engeland is er om berucht, dat ze je in elkaar slaan voor een laptop.
Vraag maar aan Logan. :(

Ereinion

 ??? Klinkt niet prettig. Nu laat ik hem zeker thuis.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Veel plezier met je vacantie, Ereinion !  :)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ja, alvast een fijne vakantie!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ereinion op juni 07, 2008, 02:48:13 PM
Ja, ik ga maandag naar Engeland met mijn vriend. En natuurlijk gaan we heel veel plezier hebben. De 19de kom ik weer terug.

En dan ga ik 14 juli waarschijnlijk naar Engeland (voor een weekje) ivm de film. En als het goed is in het najaar nog een keer.  ;D

Ik wil mee! Ik wil mee! Ik wil mee!  ;D

Heel veel plezier!!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Ja, moet je ook een film zoeken... ;)