Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Leuk stukje ! En leuke foto !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Haha, dit kreeg ik van bol.com terug: "Onze klantenservice beschikt niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar onze afdeling Product Management doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, zullen we u op de hoogte brengen. Wellicht dat onze collega's uw vraag moeten doorspelen aan een producent of leverancier. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden."

Supergaaf stukje trouwens, die in de krant! Ook een erg mooie foto! Heej, verkoopt de V&D jouw boek eigenlijk al?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

Bedankt Logan! Het mooiste gedeelte van de jurk staat niet op de foto, trouwens.

Nee, V&D verkoopt het nog niet. Anders had ik dat ook wel als tip gegeven. Waarschijnlijk over een paar maandjes, na Castlefest gaan ze er mee aan de slag.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Dat zou wel stoer zijn natuurlijk! Dat je je eigen boek kan verkopen! Hahaha! Meteen in de etalage ermee! :D

Ienepien

En het stukje uit de krant er groot, als poster naast zetten. Werkt gegarandeerd! :D

Jovi_Hobbes

Wat een leuk stukje, Ereinion. Ik ga even informeren bij de boekhandel en laat je weten hoe het is gegaan.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

Dit kreeg ik terug van Bol.com;

U wilt graag weten wanneer het boek 'Hydrhaga' van Kim ten Tusscher met ISBN 978-90-8936-012-0 op onze website verkrijgbaar is.  Uit mijn informatie blijkt dat er nog geen 'release' datum bekend is. Voor meer informatie verwijs ik u naar de website van de uitgever. http://www.ardorhouse.com/news/coming_soon/hydrhaga.html Mocht u nog verdere vragen hebben dan verneem ik die graag van u en ik hoop u snel weer op onze website te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, bol.com

Nouwjaaaahzeg! Maar nu weten ze wl van het boek af! Haha! Kijk, dat is toch fijn. Maar in blijkbaar kunnen ze nog niet aan het boek komen dan?

loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Ereinion

 :knuffel:

Citaat van: Pinky op juli 03, 2008, 07:50:58 PM
Dit kreeg ik terug van Bol.com;

U wilt graag weten wanneer het boek 'Hydrhaga' van Kim ten Tusscher met ISBN 978-90-8936-012-0 op onze website verkrijgbaar is.  Uit mijn informatie blijkt dat er nog geen 'release' datum bekend is. Voor meer informatie verwijs ik u naar de website van de uitgever. http://www.ardorhouse.com/news/coming_soon/hydrhaga.html Mocht u nog verdere vragen hebben dan verneem ik die graag van u en ik hoop u snel weer op onze website te mogen begroeten. Met vriendelijke groet, bol.com

Nouwjaaaahzeg! Maar nu weten ze wl van het boek af! Haha! Kijk, dat is toch fijn. Maar in blijkbaar kunnen ze nog niet aan het boek komen dan?

Maar dat is raar, want als je op de link klikt die zij zelf meezenden kom je op de verkooppagina.  ::) Heb je geen zin om er nog een mailtje aan te wagen, Pinky? Ik ben erg nieuwsgierig of het toch niet mogelijk is. Misschien kan het inderdaad niet, maar de reden die ze geven klopt niet helemaal...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Ja ik zat er aan te denken. Ik vond het nogal vreemd. Ik dacht eigenlijk dat wellicht de uitgever voorlopig nog het alleenrecht heeft om het boek te verkopen? Is er een manier waarop ze op de zakelijke verkooppagina kunnen komen? Ik ga er dan zeker nog een mail aan wagen hoor. Lekker bol.com bestoken. Gnagnagna!

Ereinion

 >:D

Deze link: http://www.ardorhouse.com/nl/ardor_books/k_ten_tusscher/hydrhaga.html

Ze hebben niet het alleenrecht denk ik. Het wordt gedrukt bij Lulu en die hebben het ook gewoon op de site staan. Maar het kan best dat Bol niet op deze manier werkt, maar het klopt niet dat ze zeggen dat hij nog niet uit is. Dus doe je best, Pinky!!!  :cake: :cake: :cake:

Iemand meer zin in cake? Dan moet je even een mailtje sturen naar Bol.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

In de boekhandel hebben ze je boek ook niet in het systeem staan  :(
Ik heb nog eens goed gekeken en snap denk ik wel wat het "probleem" is. Het werkt op Lulu via print on demand, dus dat betekent dat er geen stapels gedrukte exemplaren in een magazijn liggen. Bol en andere boekhandels zouden dus ook een "fysieke" aanvraag via Lulu moeten doen en waarschijnlijk werken ze niet op die manier.
Ik vind dat print on demand een heel goeie uitvinden, maar wel jammer dat je er een credit card voor nodig hebt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Over een paar maanden komt het ook bij Centraal Boekhuis te liggen, dan is dat probleem waarschijnlijk verholpen. Eigenlijk stom dat boekhandels alleen via CB werken, vind ik, want dat is niet goedkoop... Ik zal eens navraag doen bij de uitgever.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.