Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

pinky

Ja of je hebt per ongeluk een keer een zonnepaneel op je dak gezet ofzo. Die levert wel stroom. En anders geef je zelf gewoon energie af. Maar ja, wat wil je ook met zo'n stralende persoonlijkheid!  ;)

Ereinion

 :D

Alleen het laatste getal is veranderd en de schijf eronder draait ook gewoon. Er is laatst ook bij ons een mannetje geweest om de stand op te nemen. Hij had een klein handcomputertje en heeft het 5 keer opnieuw ingevoerd, omdat de computer een fout aangaf. Waarschijnlijk is daar iets fout gegaan...
Ik ga er in ieder geval niet achteraan bellen. Ik heb niets verkeerd gedaan en zo is er nog een kansje dat ze er niet achter komen  >:D . De eindstand klopt in ieder geval wel, dus daar heb ik volgend jaar geen problemen mee.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Dan is de stand misschien vorig jaar verkeerd opggenomen, en heb je toen teveel betaald, en is het hier mee rechtgetrokken?

pinky

Zolang je maar niet ineens 1000 euro moet bijbetalen ofzo...

Jovi_Hobbes

Of je moet volgend jaar dubbel betalen... Nou ja, hou dat maar in je achterhoofd. Het lijkt me alleen wel verstandig om je maandbedrag weer omhoog te laten zetten, maar dat ging je geloof ik al doen, toch?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Zeker!

Vorig jaar hebben we niet extra betaald en het zou wel heel toevallig zijn als de twee standen dan precies hetzelfde zouden zijn.

Wordt vervolgd...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Tsja, ik blijf erbij dat je gewoon een stralende persoonlijkheid bent! Je levert energie! Ehecht!

Ik kan trouwens woensdag toch niet naar de presentatie komen. Ik zit de hele week al elke avond vol en wil nog naar mijn oma toe in het ziekenhuis. Dus...hmm...ergens zegt iets me dat de week te weinig avonden heeft...

Maar ik wens je een hele goede presentatie toe! Wedden dat je boek nu vet vaak verkocht gaat worden?

Sismo

Morgen is het al! Heb je je speech al klaar? Succes alvast!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, van mij ook succes. Je kán het. :knuffel:

Ereinion

Jammer, Pinky!

Ja, vanavond is het en ik ben best zenuwachtig. Maar het gaat vast helemaal goed komen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

fleurtje


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

En, en.....? Hoe ging het?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik ben ook wel benieuwd............. :-\

Ereinion

Even snel voordat ik naar mijn werk moet.

Het was helemaal geslaagd! Er kwamen veel meer mensen dan verwacht, iets van 52 geloof ik.  :o En alles liep gesmeerd. De speech ging goed en het voorlezen ook. Peter, nogmaals bedankt voor je tips! Het was gewoon erg gezellig. En er zijn ook nog weer veel boeken verkocht.

:cake: :cake: :cake: voor iedereen!


Vandaag moet ik trouwens een vaas kopen, want ik heb een mega-boeket gekregen van mijn lieve collega's.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.