Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ereinion

Had je Lumea's jurk ook nog niet gezien dan?

Het is heel erg geïnspireerd op de afbeelding op de kaft, trouwens.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Kan bést zijn, dat je 'm ergens neergezet hebt. Een rode, toch?
Maar dat was vóór de tijd, dat ik het boek ging lezen, en dan ben ik er "nog niet zo mee bezig" :P

Ereinion

Ik heb er eigenlijk ook niet echt een goede foto van merk ik nu. Die zal ik dan ook eens maken en dan plaats ik Lumea en Elion samen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Een beetje laat, maar toch nog een welgemeende, grote  :knuffel:  Ben je al een beetje over de eerste schok heen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ja hoor. Maar bedankt voor de  :knuffel: , die zijn altijd welkom! Het is wel een beetje vreemd om nu bij mijn ouders te komen, maar gelukkig leven ze niet langs elkaar heen. Gisteren was ik er, omdat mijn vader en ik als Sinterklaas en Zwarte Piet langs twee families gingen. Mijn moeder ging hamburgers bakken terwijl mijn vader boven was. Toen heeft ze er toch ook wat voor mijn vader gebakken, omdat hij er later op de avond vast wel zin in had. Dat was wel fijn om te merken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Misschien kunnen ze toch nog vrienden blijven...

petra1963

Het lijkt me ook wel vreemd om dan bij je ouders te zijn. Ik zou me denk ik wat onzeker voelen wat ik voel, wat ik zeg en hoe ik mij het beste op kan stellen..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Inderdaad.

Citaat van: myra op december 06, 2008, 09:26:25 AM
Misschien kunnen ze toch nog vrienden blijven...
Dat was wel de bedoeling en volgens mij gaat het ook wel lukken. Er hangt nu wel een luchtige sfeer daar thuis. Gek eigenlijk. We kunnen zelfs wel om sommige dingen lachen die met de scheiding te maken hebben. Misschien toch maar gewoon goed dat dit gebeurd.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Als ze er allebei gelukkig van worden is het misschien inderdaad wel goed dat het gebeurt. In ieder geval veel beter dan wanneer één partner wel een scheiding wil en de ander niet. Dan ontstaan de grootste problemen, denk ik. Maar goed, het zal allemaal wel vreemd zijn de komende tijd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Misschien was de sfeer wat luchtig omdat de kogel door de kerk was.. Zo van: 'oeff... we hoeven niet meer.' En misschien hangt er de komende tijd vaker een vreemde sfeer in huis.. Een chaotische, of een katterige...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Ben blij dat het goed lijkt te gaan! Is alleen maar fijn toch?

Ereinion

Zeker.

Vandaag was helemaal vreemd. Het was er zelfs gezellig. Ze waren samen ergens mee bezig, echt als een koppel, alleen hetgeen ze mee bezig zijn is hun scheiding. Heel vreemd, was lang geleden. Nou ja, beter zo, denk ik dan maar.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

bizar best wel! Maar ja, misschien is het inderdaad de opluchting en kunnen ze eindelijk weer vrienden zijn, omdat ze het gevoel van partner te moeten zijn kunnen loslaten en weer zichzelf kunnen zijn?

Ienepien

Ik denk, dat dat zéker wel meespeelt.
De druk van bepaalde dingen is er af. (Misschien wel de sex, wie weet)
En de zorgzaamheid, die je moeder voor j vader heeft is wel logisch. Ze heeft toch járen voor hem gezorgd, en dat raak je niet zomaar kwijt. Ze zijn toch wel bezorgd om elkaar, hoe de ander het beleeft en in gaat vullen, het nieuwe leven.

En waarschijnlijk praten ze nu meer met elkaar dan ze de laatste jaren met elkaar hebben gedaan.
En met jou ook. Hou ze aan de praat, zowel met vader als moeder, dan spreken ze misschien hun ongenoegen ook eens uit, zonder daarmee te blijven zitten kniezen. Dat is niet goed voor alle partijen. :knuffel: