Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ereinions hoekje!!!

Gestart door pinky, november 09, 2007, 06:56:34 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

pinky

Haha, nou neej hoor. Meer vertrouwen in dat er meer is dan alleen datgene dat we letterlijk kunnen waarnemen met onze zintuigen. En af en toe ben ik gewoon een beetje gek! :D

Ienepien


pinky


Rhapsody

Citaat van: Pinky op februari 03, 2009, 11:11:30 PM
Haha, nou neej hoor. Meer vertrouwen in dat er meer is dan alleen datgene dat we letterlijk kunnen waarnemen met onze zintuigen. En af en toe ben ik gewoon een beetje gek! :D

Ik denk er hetzelfde over als jou. ;)

pinky


Rhapsody


Betty

Citaat van: Ereinion op januari 24, 2009, 12:26:16 PM
Natuurlijk is het niet verplicht! Wat willen ze doen, je in de cel gooien als je hiervoor niet naar de dokter gaat? Het is gewoon een voorzorgsmaatregel.

Behalve een voorzorgsmaatregel ook gewoon bevolkingsonderzoek (in NL idd opvallend genoeg alleen op vrouwen gericht: het uitstrijkje, borstonderzoek en sinds een jaar ofzo ook de 20 weken echo). Dit is uiteraard niet te verplichten maar men wil wel heel graag dat je meedoet voor een zo groot en mooi mogelijke populatie en dus ook bruikbare statistieken. Een paar jaar geleden gaf ik geen gehoor aan de oproep en kreeg toen automatisch een "thuispakketje" opgestuurd. Kon je het uitstrijkje zelf mee afnemen en op de post doen. Dat was wel maf, stop je een stukje van jezelf in een brievenbus.

B.

Ienepien

Uitstrijkje zelf afnemen?  :o
Hoe doe je dat dan? Het moet toch van de baarmoedermond genomen worden?
Hoe kan je dan zien dat je het goed hebt gedaan? :-\

pinky

Als je onderzoeksresultaten krijgt? Maar ja, zelftesten zal wel steeds meer gebeuren, verwacht ik!

Ienepien

Ik vind dit geen goede ontwikkeling.
Kijk maar eens naar de bloeddruk meters. Daar kan ook vanalles mee fout gaan bij de metingen.
En je kan je daar ontzettend verkeerd op focussen, op die "zogenaamde uitslag". :-\

pinky

Klopt, maar het werkt soms beter dan niets. Je hebt tegenwoordig ook al SOA zelftests. En tsja, dan zijn er genoeg mensen die het of niet doen of die zelftest. En dan kunnen ze toch beter die zelftest doen, toch? Dat is dan ook niet 100% veilig, maar daar halen ze wel meer uit dan wanneer ze niets doen. Net zoals met de doe-het-zelf uitstrijkjes. Werkt toch beter dan helemaal niets!

Sismo

Ereinion? Alles goed met jou? Lang niks gehoord.... :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ja! Dat begon ik me ook al af te vragen. 't is een beetje Ereinionloze fanclub aan het worden. Stoute wij!


Ienepien

Lokken dan maar? :cake: :cake: :cake: :cake:

Hé, Ereinion, ik heb je boek uit! :wave: