Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuw hier!!

Gestart door lab8484, februari 16, 2009, 09:23:49 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lab8484

hallo,
ik ben een man van 24 uit oost-vlaanderen.
hoewel ik nooit seks heb gehad, ben ik vrij zeker dat ik aseksueel ben.
ik voel me nochtans echt aangetrokken tot vrouwen, maar verder dan knuffelen en kussen wil ik niet gaan.
ik heb al een paar keer de nacht met meisjes doorgebracht zonder te vrijen en dat vond ik echt geweldig. ik zou wilen dat ik dit meer kon, maar het kl*te voor mij is dat de meeste vrouwen altijd meer willen.

via dit forum hoop ik in contact te komen met mensen die net zoals ik liefde willen, maar geen seks.
iedereen mag me altijd mailen op lab8484@yahoo.com.

groeten,

l

myra

hoi,

Welkom!  :cake:

Fijn om nog een Vlaming tegen te komen  :D

Hopelijk heb je iets aan ons forum...

Ienepien

Hai Lab. Welkom.  :cake:
Als je hier wat rond leest, zul je merken, dat er heus wel jonge meiden van jouw leeftijd zijn, die ook geen seks hoeven. :wave:

Gabrielle

Nog een stukje Vlaamse welkomst:cake: !

Je komt hier in elk geval mensen tegen die hetzelfde willen als jij.  :wave:

Mannetje

Welkom,  :cake:,

Jouw situatie klinkt mij zeer bekend in de oren.

solo

Welkom :cake:  :cake: lees hier maar veel
dan zal je je al snel hier thuis voelen :handschudden:
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Newana

Heho lab8484, voel je vrij om hier veel te lezen en heel veel berichtjes te plaatsen! Opdat je van Newbie al gauw tot Avengelical Prophet zal groeien!

sutoroberi_sheku

Citaat van: Ienepien op februari 16, 2009, 10:18:21 PM
Hai Lab. Welkom.  :cake:
Als je hier wat rond leest, zul je merken, dat er heus wel jonge meiden van jouw leeftijd zijn, die ook geen seks hoeven. :wave:

ben je me weer heeel stiekem aan het koppelen  ;)  :schater:

Welkom!!  :cake: :cake:

Jovi_Hobbes

Welkom Lab  :cake:  De meisjes zijn hier ruim in de meerderheid  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Demon

welkom lab! ik denk dat ik weet hoe je je voelt. ik wil ook niet verder gaan dan knuffelen, en kussen vind ik eigenlijk zelfs al te ver...  stukje :cake:?
I make mistakes.
I am out of control, and sometimes hard to handle
But if you can't handle me at my worst...
You don't deserve me at my best

avenue

Heeee,

Ik ben een jonge vrouw van 32 en ik voel en denk precies hetzelfde als jij.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Ik kijk ook naar mannen, maar sta niet open voor dieper contact
omdat ik dan bang ben dat ze meer willen dan ik. En ik wil ook niet meer dan een handje, zoentje en een omarming.Ik zal ze dan alleen maar teleurstellen.
Daardoor voel ik me nooit op mijn gemak in gezelschap met een manspersoon waarvan ik weet dat ze me wel zien zitten of toenadering zoeken.

Nou ja, dit was het even. Ik wilde je laten weten dat je dus echt niet de enige bent.
Groetjes, Avenue.

myra

hallo,

hier ook een vlaamse die nog steeds op zoek is naar andere aseksuele mensen uit eigen streek...ik  ben 32 en afkomstig uit het Leuvense :)

Lizzie7

Hoi Lab!  :cake:
Ik ben ook Oost-Vlaamse, 26 jaar. Ik ga binnenkort trouwen met mijn seksuele partner die zich gelukkig heel tolerant opstelt. Niet wanhopen dus, je vindt vast wel iemand!

Klaartje