Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw op deze site

Gestart door M., december 12, 2014, 12:17:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

M.

Hallo iedereen,

Na enkele weken opzoekingswerk gedaan te hebben en ook vaak op jullie site rondgekeken heb ik toch een profiel aangemaakt. Ik had nooit gedacht dat er zovelen zijn :).
Men heeft homo's, lesbo's en zoals ik altijd zeg ook zero's (het woord "aseksueel" kende ik nog niet).
Ik ben een vrouw van 52 en kom uit België (Vlaams-Brabant, regio tussen Leuven / Tienen), alleenstaande en het is heel moeilijk om een partner te vinden waarbij het seksuele van geen of minder belang is.
Blijkbaar zijn er veel variaties en is het niet altijd aangeboren. Het seksuele heeft mij nooit echt geïnteresseerd en na mijn operatie is er totaal niks meer en ik mis het ook niet.
Zijn er nog mensen die hetzelfde als ik meemaken en ook een operatie (baarmoeder/eierstokken) hebben gehad ?

Groetjes,

Koffie

Welkom M.!  :cake:
Ja, er zijn er meer dan je denkt! In het vinden van een relatie is het inderdaad heel erg lastig, dat is een steeds terugkerend thema op het forum.

Ik weet niet of er meer vrouwen op het forum zijn die te maken hebben gehad met een operatie aan baarmoeder en eierstokken. Ik in ieder geval niet. Wat ik wel merk is dat ik langzamerhand richting de overgang begin te gaan en dat dat wel invloed heeft, dus mijn libido neemt wel af. Maar ik heb nooit zo de behoefte gehad om met iemand seks te hebben, ik deed dat meer omdat dat van me verwacht werd en bovendien, ik wilde graag een gezin.

Ik hoop dat je hier herkenning vindt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

M.

Hallo Koffie,

Bij mij was het ook eerder omdat het van je verlangt wordt en ook je wil een gezin en dan zit er weinig anders op. Nu is het alsof er een druk van mijn schouders valt en ik voel me opgelucht.

M.


Edewecht

Hallo M., welkom!
Ja, we zijn met velen, en het wordt - langzaam maar zeker - steeds meer.

Citaat van: Eleandra op december 12, 2014, 05:06:32 PM
Hoi M., welkom. :) Ik vind de term zero's eigenlijk wel leuk gevonden! :D

Zero's! Geweldig! Wat een woord! Die hou ik er in, vind je dat goed?
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

M.

Thx Edewecht.
Geen probleem, het woord "zero's" mag erin, super!  :D

AniMeshorer

Welkom! Mag ik er op wijzen dat we een meeting voor de Belgische forumleden plannen? Mocht je interesse hebben om eens een aantal forumleden live te ontmoeten, check het topic over de nieuwe Belgische meeting. Je kan aangeven in welke periode en stad je het liefste een meeting zou bijwonen, we proberen flexibel te zijn naar zij die interesse hebben om te komen.

Hoe dan ook, wees welgekomen :)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

M.

Citaat van: AniMeshorer op december 13, 2014, 12:31:31 AM
Welkom! Mag ik er op wijzen dat we een meeting voor de Belgische forumleden plannen? Mocht je interesse hebben om eens een aantal forumleden live te ontmoeten, check het topic over de nieuwe Belgische meeting. Je kan aangeven in welke periode en stad je het liefste een meeting zou bijwonen, we proberen flexibel te zijn naar zij die interesse hebben om te komen.

Hoe dan ook, wees welgekomen :)

Thx :) en  :handschudden:
Het zou leuk zijn elkaar eens live te ontmoeten. Hoeveel zouden er van België zijn ?
Voor mij zou Brussel beter uitkomen, ik verblijf er voor de komende maanden.
:wave:

AniMeshorer

Welkom in Brussel!  :) Ik zit nu even aan zee enkele dagen, maar normaalgezien ben ik in de hoofdstad (woon in het centrum)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Dutchamoeba

Alsnog van harte welkom hier, M.! :cake: :cake: :cake:

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

M.

Bedankt Briggy en Dutchamoeba  :grouphug:

Dutchamoeba