Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw lid!

Gestart door _wt, juli 29, 2018, 06:03:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_wt

Hallo hallo!

Ik ben W, 20, kom uit Harderwijk, maar ben ook vaak in Utrecht te vinden. Ik studeer Engels, met de wens om docent te worden, heerlijk stereotiep als 't is. ;) Ik ben enorm fan van lezen, zingen (van EDM tot metal), en het kijken van series (van live-action tot animatie). Over het algemeen ben ik relatief introvert, tot je me aan de praat krijgt, want dan ben ik niet stil te krijgen!

Ik identificeer over het algemeen als gray-ace aangezien alles van tijd tot tijd fluctueert, maar om het makkelijk te maken is (volledig) aseksueel toch wel dé naam ervoor. Verder denk ik, zoals het er nu naar uitziet, dat ik biromantisch ben. Ik heb op dit moment en over het algemeen geen behoefte aan een relatie, hetzij fysiek of gebaseerd enkel op emotie. Ben echter wel enorm fan van knuffelen, en nieuwe vrienden maken is ook altijd leuk!  ;D

Ik ben best blij om dit forum te hebben gevonden, want ondanks dat veel van mijn vrienden zelf ook lhbt+ zijn, is geen van hen ace. Hierdoor is er soms toch het gevoel dat er wat mist, aangezien men toch niet altijd snapt uit welke hoek je komt. Hierdoor is het, ondanks dat dit allemaal wel spannend is, wel heel fijn en een opluchting dat dit soort fora bestaan, en ik zie er dan ook naar uit om ervaringen uit te wisselen, en mogelijk af te spreken!

Groetjes,

W

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Welkom _wt! Zo te zien heb je een en ander al aardig duidelijk voor jezelf. Ik wens je een goede tijd op dit forum en een hoop herkenning :wave: :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai


AceVentura

Welkom op het forum W,  :cake: :cake: :cake:

Zo te zien heb je al veel gelezen en gevonden welke labels bij je passen :klap: Doe gezellig mee, dan komen de herkenning en de verhalen vanzelf wel denk ik  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler