Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even Voorstellen

Gestart door AASS, december 13, 2019, 02:51:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AASS

Heey Allemaal,

In de stukjes van jullie herken ik mezelf: "Wacht maar toch die ene leuke tegen komt" "laat bloeier" etc.
Op mijn middelbare kreeg ik voor het eerst te maken dat er iets anders is: iedereen had het steeds over 'Die leuke jongen/meisje' en vooral veel praten over seks, waarin ik me niet herkende.
Naarmate ik ouder werd, gingen de mensen me steeds vreemder aankijken. Waarom heb ik geen vriend, heb waarom ik geen kinderen wil. Niet dat ik geen partner wil of dat ik hekel aan kinderen heb.
Maar het plaatsje dat je seks moet hebben vind ik maar niets (en waar komen kinderen vandaan), ik voel daarbij gewoon niets.
Ondanks dat mijn vrienden me accepteren wie ik ben, word ik wel moe van het steeds uitleggen en dat ze denken dat ik later helemaal zal omslaan.
Ook mijn familie doet af en toe lastig, soms lijkt het makkelijker als ik zou zeggen dat ik lesbisch ben ipv aseksueel, dat zouden ze wel snappen, maar geen seks...

En nu ben ik opzoek naar lotgenoten, een plek waar je jezelf kan zijn zonder iets uit te leggen.
Groetjes, vanuit Brabant.




Vleermuis

Dan ben je hier aan het goede adres. Welkom!

Koffie

Hier hoef je weinig uit te leggen, hoewel wat aseksuelen wel/niet willen natuurlijk ook kan verschillen. :)
Dus, welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum AASS, :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Je verhaal is zeker herkenbaar, ook de opmerkingen die er over gemaakt worden komen hier vaker voorbij.

Veel plezier hier :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AASS

Super fijn dankjewel allemaal. Ik ben benieuwd hoe, jullie er allemaal mee omgaan en of er ook bijeenkomsten zijn.

Edewecht

Bijeenkomsten? Jazeker! Kijk eens op het board... eh... 'Bijeenkomsten' :schater:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Komende zondag gaan we naar de Efteling, als je wil kan je nog mee:
https://du.asexuality.org/index.php?topic=6572.30
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler