Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Types van relatievorming

Gestart door TBW, oktober 24, 2005, 12:23:26 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

littlefanny

dat lijkt me ook niet echt gezellig, kijk maar uit straks word je nog schizofreen! Enneh... vormen wij niet met zijn allen al een klein beetje een halfsoortig soulmateje?
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

petra1963

 :) ;) Dat vormen jullie zeker !! :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

phate

ik wil ook meedoen  :knuffel: maar jah miss is dit ook wel een soort van soulmate. maar daar heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk

phate

schizofreen word ik niet misschien dat ik ook nog wel een meerdere persoonlijkheidssyndroom krijg.

anoniem

Ik ben een D
ik val niet op meisjes of jongens

Ann

ik ben een D'ke
al vind ik romantiek heel mooi! maar bij mezelf werkt het gewoon niet
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

Jovi_Hobbes

En een relatie zonder romantiek? Zou dat kunnen?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 24, 2006, 03:18:08 PM
En een relatie zonder romantiek? Zou dat kunnen?

nee, een relatie zou nooit lukken.
trouwens dan is het geen relatie he, dan is het vriendschap  ;D vriendschap lukt wel haha. samenwonen met vrienden zou ook prima lukken
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

fieke


Ik ben absoluut een B'ke...and don't have my peace with this!

Jovi_Hobbes

Citaat van: Ann op september 24, 2006, 04:22:02 PM
trouwens dan is het geen relatie he, dan is het vriendschap  ;D vriendschap lukt wel haha. samenwonen met vrienden zou ook prima lukken

Een vriendschap is een vorm van een relatie  ;)
Soms is het lastig om de grens tussen een vriendschap en een relatie relatie te trekken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ann

#55
mja...ik heb allesinds wel vriendschappen,niet dat ik die mensen dagelijks zie ofzo
degene waar ik het beste mee kan praten enzo zie ik mischien 1 keer per maan of minder,wel bijna dagelijks op de chat

knuffelen en aanraken doe ik nooit
Our task must be to free ourselves from this prison by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature in its beauty.
- Einstein

petra1963

#56
Citeer
Een vriendschap is een vorm van een relatie  ;)
Soms is het lastig om de grens tussen een vriendschap en een relatie relatie te trekken.
Citeer

Een aantal van mijn vriendschappen voelen soms wel aan als een soort relatie.. emotioneel en soms ook fysiek heel nabij ( knuffelen, aanhalen).. en dat voelt heel goed. Ook op een dieper emotioneel niveau. Misschien is dat mijn manier om met relaties om te gaan..  
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik denk dat wat jij beschrijft de essentie van een relatie is. De rest is zeg maar aankleding en voor de een is die belangrijker dan voor de ander.

-off topic: nu zit ik boven de 1800 berichtjes en ben ik nog steeds agent! Moet ik tot de 2000 voor een promotie?  :78: -
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

flipperke

Ik ben een Cke.

Enkel seks haalt niks uit .. doe je ook niks goed mee.
Flierefluiters zijn ni echt de slimste mensen ter werels niwaar :p

hessian

Ik ben ook definitief een b-ke maar voor mij is dat wel okay ,maar als je romantiek beleeft en verliefd word wil de andere uiteindelijk wel seks allez 99 procent van de mensen toch.Dus als je een b-ke bent ben je toch een beetje "gedoemd" om voldoening te halen uit vriendschap.