Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw persoon

Gestart door Lentebries, april 02, 2018, 10:23:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lentebries

 Hi,

Ik ben nieuw hier.
Nog even zoeken naar hoe alles werkt :-)

Ik ben een vrouw van 29 jaar en woon in Nederland.

Onlangs hebben ik en mijn vriend het uitgemaakt.
We pasten niet meer goed samen, hij hecht zich heel erg aan het seksuele aspect in een relatie en ik aan alle andere zaken hahah, zoals het psychische en het samen zijn, leuke dingen doen, er voor elkaar zijn ook in minder goede tijden...

Mijn libido is niet bijster hoog en ik vind dat zelf helemaal niet erg, alleen mijn voormalige partners maakten er altijd zo een big deal in, ja ik snap dat seks hebben de norm lijkt te zijn in onze samenleving, helaas val ik daarin net er buiten :banghead:
En ik wil me er niet meer steeds druk om maken, verantwoorden en verder gedoe over hebben, vandaar dat ik en mijn vorige partner het hebben uitgemaakt.

Ik ben benieuwd of ik meer met mensen in contact kan komen die ook op deze manier leven, zoals ik.
Meer waarde aan het leven e.d het samen zijn etc...
Ja het klinkt wat zweverig maar kan het niet goed uitleggen.

Ik ben gek op wandelen, ook al is mij conditie achteruit gegaan de afgelopen jaren, misschien door de spanningen steeds?¿
Cafeetjes, even hapje en koffie doen vind ik altijd gezellig.
Ook dieren en natuur ben ik gek op.

Ik zou het leuk vinden om in contact tekomen met meer mensen, graag hoor ik wat van jullie allemaal! Hahah

AceVentura

Welkom op het forum Lentebries,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Leuke naam heb je gekozen :)

Ik denk dat je hier veel herkenning zal vinden, de situatie die je omschrijft komt regelmatig voorbij hier op het forum. Ik zelf ben niet echt op zoek naar een relatie, maar als ik aan een relatie zou beginnen komt jouw omschrijving weg dicht bij hoe ik dat zou willen hebben.

Contact krijgen moet hier lukken, als je wilt kan je een oproepje plaatsen (of reageren op een oproep) in het contacthoekje, en zo af en toe organiseren we activiteiten waar je bij aan kan sluiten. Als je het zelf leuk vind om iets te organiseren dan mag dat uiteraard ook.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik herken in elk geval goed wat je schrijft en ik denk dat je hier op het forum meer gelijkgestemden tegenkomt.
Welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Knuffelkont90

Welkom! Als je gezellig wilt kletsen hierover of over andere dingen stuur me een een pm! En leuke naam inderdaad!

Fricai


Jo-anne

Welkom lentebries.
Als je met iemand wil wandelen, laat het me weten, met z'n tweeen is leukerder dan in je een :cheerleader:tje

Lentebries

Ah lief dank jullie wel  :grouphug:

Zal zeker jullie lastig vallen met berichtjes  :handschudden:

Ik ben wat traag met forums omdat de laptop langer mee gaat als hij in de kast blijft liggen hahah.
Lijkt me leuk om eens iets te gaan doen als er weer een leuke activiteit georganiseerd wordt :-)

Bubble

Welkom en succes met je 'zoektocht'!
Anders goed is ook goed