Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onderzoek-oproep in de spits

Gestart door Ereinion, januari 17, 2008, 06:50:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Oké, ik heb het alleen van horen zeggen, maar misschien is dit voor sommigen de moeite waard. In de spits van vandaag stond blijkbaar een oproep/advertentie voor vrouwen met een verlaagd libido. Het onderzoek wordt uitgevoerd door seksuologen en ze waren op zoek naar mensen die hinder ondervonden door het verlaagde libido.

Sorry, ik heb verder helemaal geen informatie, maar als iemand geinteresseerd is moet het niet al te moeilijk zijn om dat te achterhalen.  :wave:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Het kan zijn, dat het dezelfde oproep is, als waar ik het al eerder over had.
Ergens in : byzarre krantenknipsels? Ik weet het niet meer. :-\

Ereinion

Ik las zaterdag een advertentie/stukje in de bijlage Vrouw van de Telegraaf.
Daarin wordt een oproep gedaan aan vrouwen van 18 jr en ouder met een verminderd sexueel verlangen.
Ik heb geprobeerd om het hier op te zetten, maar omdat het geen echt artikel was, staat het niet op internet. Ik kan het in ieder geval niet vinden.

Het gaat er om, dat je in een onderzoek mee kan doen, waarmee men wil vaststellen of een nieuwe behandeling bij vrouwen met een verminderd sexueel verlangen, deze op een veilige en doeltreffende manier kan verbeteren.
Als je je aanmeldt, moet je 7x voor controle naar een dichtbijzijnd ziekenhuis moet, en in totaal duurt het 32 weken.
Misschien iets voor een van ons, die nog niet zeker weet, of het asex is of iets anders?
Email: HSDDstudie@amc.uva.nl


Dit was wat Ienepien poste. Het kan best zijn dat het hetzelfde is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Dat zal haast wel, maar of ik mee wil werken...sta niet te springen!  :-\
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Ik voldoe niet aan de eis, want ik ondervind er niet echt hinder van.  ;D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

En mijn libido is stukken beter, dan het geweest is. ;)

Ereinion

had je anders meegedaan, Ienepien?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Nee hoor, ik woon te ingewikkeld om steeds naar het ziekenhuis te moeten. :-X

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Ik heb dit onderwerp vrij laat gezien, maar ik ga toch eens mailen, je weet nooit :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Zonnekind

IK HEB AL ANTWOOOOOOOOOOOORD !!!  :D (Dat is om zeker te zijn dat jullie naar dit onderwerp komen kijken ;D)
Dit is de mail die ik heb gekregen:

Beste,

Bij deze stuur ik u meer informatie over het onderzoek. De Orchid studie wordt door verschillende centra gedaan. Het is dus ook mogelijk om wellicht iets dichter bij u in de buurt deel te nemen. Dit onderzoek is voor vrouwen voor de menopauze, jonger dan 50 jr.

Indien u geinteresserd bent na deze korte informatie zou ik u graag bellen om een vragenlijst af te nemen (ongeveer 5 a 10 minuten).
De vragenlijst bevat naast wat algemene vragen ook wat intiemere vragen over uw verminderd seksueel verlangen. Het doel van de vragenlijst is om te bekijken of u aan de criteria voldoet om aan het onderzoek deel te nemen. En uiteraard kunt u nieuwe vragen stellen over het onderzoek en de lokaties waar het onderzoek plaatstvind (9 centra door heel nederland).
Indien u kunt / wilt meedoen aan het onderzoek krijgt u de uitgebreide informatie toegestuurd door het centrum waar u gaat deelnemen.

Voor het onderzoek dient u 7 keer naar het onderzoekscentrum te komen in 32 weken. De bezoeken duren gemiddeld 1 uur, het eerste bezoek duurt echter wel langer omdat er door een psycholoog extra vragen worden gesteld en een uitstrijkje wordt gedaan.
De andere onderzoeken bestaan voornamelijk uit vragenlijsten invullen, alleen bij het eerste en laatste bezoek wordt bloed afgenomen.

Er wordt geloot tussen het medicijn x of een placebo (neppil) om de werking van dit medicijn te onderzoeken op verminderd seksueel verlangen. Dit medicijn is niet 'nieuw', maar wel voor deze indicatie.

Er is een vergoeding, dit is inclusief reiskosten, het centrum waar u deel gaat nemen geeft u hier meer informatie over.

Met Vriendelijke groeten ,


Ik hoop dat ze mij vandaag al bellen, ik ben zo benieuwd :klap:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Spannend hoor. Goed dat je het doet. Maar ik zou het doodeng vinden.  :-\
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

fleurtje

Awel mij zegt het ook wel iets,maar dat betekend vooral dat ik mijn echtgenoot moet inlichten dat ik op dit forum actief aanwezig ben en dat zie ik niet zo zitten.
Nu weet ik dat hij daar misschien ook beter van kan worden in de toekomst, daar niet van.
Is dit alleen in Nederland of ook in Belgie? :wave: