Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sismo Fanclub

Gestart door pinky, november 11, 2007, 07:06:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Dat is ook wel weer waar..... Pinky!!  :-[ (ik bloos vast maar een beetje)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

*Pinky zoekt nu heel hard haar dicht-woordenboek*


(o nee, ze zit een Turk te eten) ;)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Aah, komt wel weer een keertje. Voor die rijmpjes moet je even een rijmmoment hebben. Dan floept het er zo uit. Als ik er heel hard mijn best voor moet doen dan klinkt het voor geen meter. Als ihet er uitfloept ook niet echt, maar goed, dan heb ik in elk geval lol gehad bij het maken ervan! Haha

Ienepien


pinky


loganmanticore

post verwijderd op vraag van gebruiker

Sismo

Jeej, klinkt wel heel Pokemon-achtig.....mag ik meer een liedje zoals van Beertje Collargol......?

*ondankbaar kreng, ben je, Sismo*  :-[ :-[ :-[
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik vind het wél heel mooi. Ondankbaar kreng. :geezer:    ( :D)

Jij wilt liever iets in het Nederlands, met Jip-en-Janneke taal, denk ik. ;D

Sismo

Sorry Logan, ik ben een kreng!
Je hebt er zoveel moeite voor gedaan..... :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ (deeply ashamed)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, hij is cute. Nou als je een troetelbeertjes liedje wil...maar dat klinkt nooit zo. Maar we kunnen wel onder Logans liedje een troetelbeertjes muziekje plakken...geen probleem. Wat denk je daarvan?

Sismo

Ja! Dat lijkt me wel wat!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Toch denk ik, dat ze liever een Nederlandse versie heeft. ;D

Sismo

Nee, Mighty Sismo klinkt beter dan Machtige Sismo..... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien