Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik begrijp er niks van

Gestart door paulc, april 24, 2009, 01:33:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


paulc

pino en ienepien is een en dezelfde persoon?

Pino

#17
;D ;D

paulc

Pffff.....een schitzofreen is nooit alleen :-)

Mannetje

Citaat van: paulc op april 27, 2009, 01:44:47 AM
pino en ienepien is een en dezelfde persoon?
De enigste die dat kunnen vertellen zijn denk ik de administrators van deze site! En, Pino zelf natuurlijk  :D


paulc

Ik haak af ...dit kan ik er niet bij hebben

Mannetje


avenue

Heeee PaulC,

Ik heb jou bericht ook gelezen. Ik sluit me een beetje aan bij Pino. Kan het zo zijn dat als jullie seks hebben gehad, dat zij opgelucht is dat het weer voorbij is? En dat ze stilletjes hoopt dat je dan voorlopig niet meer komt met de vraag om seks? Ik ken jou vriendin natuurlijk niet maar als ze a- seksueel is, zou dat een logisch iets zijn.

Ik herken het zelf namelijk ook. Als een jongen bij mij 'te ver'gaat dan geef ik er aan toe in de hoop dat hij voorlopig niet meer komt met de vraag om.... Des de meer hij wil, des de meer ik afstand houd. Tot het moment dat ik mijn contact met diegene opgeef. (Dat is in mijn geval al heel snel).
Nogmaals ik ken jou en je vriendin niet maar dit is het eerste wat er in mij op kwam toen ik jou bericht las! Het enige wat je kan doen is het haar op de man af vragen. Dan krijg je zelf ook wat duidelijkheid.  Dat verdien jij ook! Succes ermee!!!

Groetjes, Avenue.

myra

Citaat van: paulc op april 28, 2009, 01:18:07 AM
Ik haak af ...dit kan ik er niet bij hebben

Ben je dat pino-gedoe nog niet beu, Ienepien? Ik vind het weinig respectvol naar het topic van paulc toe...

paulc

avenue,

Dat kan zo zijn maar ze zegt wat anders. Het spelletje raad mijn gevoel of niet ben ik niet zo goed in hoor.

maaike

Ik ben erg verbaasd over hoe het er hier aan toe gaat op dit forum. Is het voor mensen die hun problemen, adviezen en frustraties willen delen met anderen of is het tijdverdrijf voor sommige moderators??? Nu ik dit gelezen heb, heb ik ineens veel minder behoefte om mijn problemen hier te bespreken.

pinky

Hoi Maaike,

Het is een beetje van beide. Vele vaste posters die hier al jaren op zitten hebben een boel topics die niet over de problemen gaan geopend. Ook zijn we helaas sterren geworden in het afdwalen tijdens topics. Maar gelukkig hebben we administrators (zoals o.a. Myra) die topics splitsen als er te lang wordt afgedwaalt en mensen op de vingers tikken als er dingen niet helemaal gaan zoals ze horen. En dat is soms best nodig. Maar meestal gaat het gewoon goed. Op de serieuze topics wordt serieus gereageerd.

Ik denk dat je het ook anders kunt zien. Ik zie de mensen die hier regelmatig komen inmiddels als mijn (online) vrienden. Ik weet dus dat ik bij sommigen heel goed een grapje kan maken bij een serieus onderwerp. Juist omdat dat hen een beetje afleiding geeft die ze zo hard zoeken. Ik weet ook dat ik dat bij sommigen juist niet moet doen, omdat zij serieus dat onderwerp willen bespreken. Dus het ligt er allemaal aan hoe lang en hoe goed ik iemand ken.

Ik zou het jammer vinden als je hierdoor weggaat. Ik denk wel dat je veel aan het forum kunt hebben. Vooral ook aan Paul en Kaatje. Die zitten beiden een beetje in dezelfde situatie.

Mannetje

Hallo Maaike, er is vandaag een bericht aan alle leden geplaatst; http://asexuality.org/du/index.php?topic=1877.0.
En zo te zien is die Pino ook verbannen.
Denk dat nu iedereen weer op de juiste/correcte koers zit.
Ik zou het vanaf nu eerst weer even aankijken en niet zomaar weggaan.


maaike

Beste allemaal,
goed om te zien dat mijn reactie ook meteen actie tot gevolg heeft. Uiteraard begrijp ik dat er een harde kern is die elkaar door en door kennen en die aan een half woord genoeg hebben. Humor vind ik zelf de beste vorm om met wat voor problemen dan ook om te gaan. Echter, jullie (ik bedoel de harde kern) zijn er niet alleen voor elkaar, er kijken zoals nu duidelijk is, ook anderen mee die niet direct overal de grap van inzien (voor bepaalde grappen oet je wel weten wie je tegenover je hebt). Paul meldt een probleem en voor mij als buitenstaander wordt er heel raar op gereageerd en vandaar dat ik mijn eerdere reactie heb gegeven.
Zoek elkaar op via msn zou ik zeggen als het te melig wordt... Maar goed, ik wil het nog wel een kans wagen...  :)
Groet, Maaike.