Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onze meeting op 13 oktober 2007 (verslag)

Gestart door myra, oktober 14, 2007, 09:57:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

#15
Hellup! Wat een hoge verwachtingen...ik zal eens proberen of ik er wat op krijg!

Het lukt me wel om een link naar mijn webalbum hier te zetten, maar vind het niet zo fijn dat iedereen dan zomaar al mijn foto's daar kan zien. Weet iemand hoe ik dat anders kan doen? (ik heb een webalbum bij Picasa)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Is dat net zoiets als Photobucket? Daar kun je een link kopieren naar elke foto apart, zodat je de foto's hier op het forum kunt zetten. Je album kan dan niet zomaar bekeken worden. Maar ik weet niet of dat Picasa ook kan.  :-\

Je kunt natuurlijk ook bij de aseksualiteit-hyves de foto's neerzetten en dan hier een link naar die hyves. Dan kan toch ook iedereen de foto's bekijken? Maar daar moeten de andere aanwezigen het dan wel mee eens zijn natuurlijk.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Op Hyves is een goed idee! Vinden jullie dat goed? (@Myra, Marc, Willem, Stev en Hugo)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Hugo uit Brussel


myra

Moet je dan een hyves-account hebben om de foto's te kunnen bekijken? Anders vind ik het ook ok hoor :)

Sismo

Nee hoor, ik kan dan een link hier zetten naar de hyve.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

#21
Omgekeerd kan altijd privé. Ik werk dus met http://www.ringo.com  en daar bepaal je foto per foto wie ze mag zien.
En zo plaats ik dus hier die fotos met de link, probleemloos vanuit mijn album daar. Zoals je het resultaat hierboven ziet, dus.  ;)
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Ik heb geprobeerd om die site te bekijken, maar er is iets mis met mijn verbinding...kan bijv. ook ineens niet op hotmail....dat lukt dus even niet.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-


Willem

Kan iedereen van het forum ze dan zien?  Das al wat telt, hé!
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

#25
http://sismo.hyves.net/album/17650018/Vrienden/FugB/

Volgens mij werkt ie!

NEE DUS! De volgende wel!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

OEPS ! Uitgesloten !
Een bezoeker moet een account hebben !
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

#28
IK vermoede het wel, en Myra ook. Dat is standaardregel op al die sites. Omgekeerd beslis jijzelf vrij waar je je fotos plaatst.  Maar photobucket en ringo zijn voorbeelden van zuivere fotoarchieven met meer mogelijkheden, foto per foto.
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-