Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

onze meeting op 13 oktober 2007 (verslag)

Gestart door myra, oktober 14, 2007, 09:57:02 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Vooral dat hartje in dat hek. In scène gezet? :)

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Willem

#48
INSide JOKE !
De resten van de meeting ...   :D 
Hoort niet thuis in van A-Z  ;)


Op onze apéritiefoto (zie link van Sismo !) moeten jullie niet denken dat ik slokop ben !  Ik had enkel maar Sismo's glas bij in de hand !   :P 
Wie er niet bij was kan zo nog even meewandelen:   onze apéro was in Galerie De Zwarte Panter. http://www.artsite.be/zwartepanter/
Eén van de niet te missen binnenplekjes in Antwerpen, in de voetsporen van de bedevaarders naar Compostela, destijds..
Wij gingen wel niet die richting uit !  :D 

Bij de kelders die we exploreerden zijn die die je vindt in "De Pelgrom" het stemmigste... geheimzinnigste ?  Een startpagina om virtuele wandelingetjes door Antwerpen te maken..  hier bij de Pelgrom:  http://users.pandora.be/op.cafe/on%20line%20adressen/Antwerpen%20Antwerpen%20Pelgrom.htm
En de eigen website van het historisch huis en het café en het restaurant die je in de kelders tegenkomt, heeft qua stijl een hoog Anton Pieck gehalte:
http://www.pelgrom.be/pelgrom/start.jsp 
We hadden nog méér onder de grond... maar neemt niet weg dat we ook de zon gezien hebben en er van genoten !
Ik besef plots dat Myra echt te kort gedaan is, want ze verlangde zooooo naar taart ! Sorry, Myra, we wandelden het meest aanlokkelijke taart-huisje voorbij ..  :cake:  :78:
Grappig was, dat ondergronden en kronkels door binnenkoertjes behoorlijk desoriënterend werken !  Waren we hier al niet, eerder? Lopen we nu echt in een kringetje!??  Néé, toch niet !   :D

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Ereinion

Mooie foto's Sismo!

Leuk om jullie zo samen te zien, het zag er uit als een geslaagde samenkomst!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Het was in elk geval heel tof om jullie te ontmoeten. Jullie lijken me allemaal lieve mensen  :knuffel:

myra

Citaat van: Willem op oktober 15, 2007, 05:43:47 PM
!
Ik besef plots dat Myra echt te kort gedaan is, want ze verlangde zooooo naar taart ! Sorry, Myra, we wandelden het meest aanlokkelijke taart-huisje voorbij ..  :cake:  :78:

Jouw okkernoten waren ook best lekker hoor ;)

Jovi_Hobbes

Leuke foto's Sismo! En heel erg professioneel natuurlijk  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Willem

Sismo, dit is speciaal voor jou: een kleine referentie aan die fotograaf (Luc Peeters) die we zagen in het centrum: http://www.cadeaubox.com/categoryitemdetail.aspx?catid=2&detid=146&barcode=&Lang=NL#
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Jij ook !  De mooiste is wellicht die waar we over de reling van het Zuiderterras hangen ! Wij waren nietsvermoedend !  :D
Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Altijd leuk, als mensen niet weten dat ze gefotografeerd worden, dan zijn ze zichzelf!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner