Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

m zkt v

Gestart door Geoffrey, september 20, 2008, 01:58:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geoffrey

Beste forumlezers,

Ik had niet gedacht ik het ooit zou doen, maar hier komt ie dan, mijn allereerste m zkt v zoekertje!!!  :D

Ik ben een jongen van 23 uit West-Vlaanderen en ik studeer nog. Toch begin ik steeds vaker te denken aan het leven na mijn studie, en dat wil ik niet graag alleen doorbrengen. Bovendien brandt bij mij al langer de vurige wens een gezinnetje te stichten en vooral ook om zelf papa te worden!! Alleen wil ik deze wens graag op een puur a-seksuele wijze in vervulling laten gaan. Ik voel me helemaal niet seksueel aangetrokken tot mannen noch vrouwen. Toch denk ik dat ook vriendschap een heel stevig fundament kan zijn om een leven op verder te bouwen.

Vandaar mijn zoekertje hier op het forum. Ik zoek een aseksuele vriendin die net zoals mij droomt van een gezin met kinderen, maar zonder seks. Ik denk van mezelf wel dat ik een goede partner zal zijn, ik ga er in elk geval wel heel hard mijn best voor doen!

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar kom binnen vallen met direct zo'n zoekertje, ik ben alleen niet zo'n forumer, of hoe moet ik het noemen... ik lees liever op een forum dan er zelf actief op te posten.

Liever wil ik dan ook een eventuele vriendschap starten vanuit een e-mail correspondentie.

Dus wie interesse heeft: mail maar!!!

Bedankt!!!  :)

Ienepien

Alhoewel je niet in de welkomst-topics staat, wilde ik je toch een stukje  :cake: toestoppen.
Ik val buiten je doelgroep, maar naar je eerlijke verhaal te oordelen zullen er wel wat vrouwen op reageren.
(Tenminste, dat hoop ik voor je)  :wave:

Jovi_Hobbes

Welkom Geoffrey  :cake:
Natuurlijk is het geen probleem als je hier een zoekertje plaatst. Ik hoop dat je veel leuke reacties zult krijgen!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Geoffrey

Heel erg bedankt voor de welkomstberichtjes!!

Ik had misschien inderdaad beter eerst een postje gemaakt in de kamer voor nieuwe leden, misschien doe ik het alsnog... maar zoals ik al zei lees ik liever dan zelf actief mee te posten. Wel moet ik zeggen dat het lezen hier op het forum deugd doet!!  8)

Wat ik nog kan vertellen over mezelf is dat ik mezelf aanvaard zoals ik ben, en daardoor heel gelukkig in het leven sta!

En wel bedankt voor de taart, die lust ik wel!!
:)


Jovi_Hobbes

Citaat van: Geoffrey op september 20, 2008, 07:06:52 PM
Wat ik nog kan vertellen over mezelf is dat ik mezelf aanvaard zoals ik ben, en daardoor heel gelukkig in het leven sta!

:klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Ja, dat vond ik eigenlijk ook wel een applausje waard (maar had het nog niet gedaan) :klap:

Ereinion

 :cake:

We hebben onlangs het bewijs gehad dat dit best een effectieve manier kan zijn om aan een partner te komen! Dus ik wens je heel veel succes.

Alleen meelezen is geen probleem, je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Welkom!

We staan er eigenlijk niet veel bij stil dat er nog meelezers zijn die ook iets aan ons forum hebben... Rush en Claire waren ook geen superactieve leden hier en toch vonden ze elkaar hier...We moeten de meelezers zeker niet onderschatten :)

Jovi_Hobbes

 :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
voor alle meelezers!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Wát een goed idee van jou, Jovi. :klap:

Geoffrey

Ik wou graag even laten weten dat het zoekertje nog steeds actief is  :D

Trouwens, mocht ik er gewoon een goeie vriendin aan overhouden, dan is dat voor mij ook heel geslaagd natuurlijk!!!

8)


Mannetje

Geoffrey, je oproep staat nu weer bovenaan in de lijst van onderwerpen.
Dus je staat weer in de schijnwerpers voor de dames  ;D.
Succes!

avenue

Heee Geoffrey,

Wat jij schrijft herken ik helemaal! Nou woon je wel erg ver weg en ben ik een paar jaartjes ouder, maar het lijkt me leuk om contact te houden via deze site.
Via prive berichten bijvoorbeeld. Gewoon.... ervaringen uitwisselen en zo. Hoe ver gaat jou aseksualiteit? Hoe sta jij tegenover aanrakingen? In contact met vrouwen? Intimiteit in zijn algemeen?
Ik ben benieuwd!

Hoop snel van je te 'horen.'

Groetjes, Avenue.

petra1963

Succes Geoffrey !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)