Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

m zkt v

Gestart door Geoffrey, september 20, 2008, 01:58:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Geoffrey

Beste forumlezers,

Ik had niet gedacht ik het ooit zou doen, maar hier komt ie dan, mijn allereerste m zkt v zoekertje!!!  :D

Ik ben een jongen van 23 uit West-Vlaanderen en ik studeer nog. Toch begin ik steeds vaker te denken aan het leven na mijn studie, en dat wil ik niet graag alleen doorbrengen. Bovendien brandt bij mij al langer de vurige wens een gezinnetje te stichten en vooral ook om zelf papa te worden!! Alleen wil ik deze wens graag op een puur a-seksuele wijze in vervulling laten gaan. Ik voel me helemaal niet seksueel aangetrokken tot mannen noch vrouwen. Toch denk ik dat ook vriendschap een heel stevig fundament kan zijn om een leven op verder te bouwen.

Vandaar mijn zoekertje hier op het forum. Ik zoek een aseksuele vriendin die net zoals mij droomt van een gezin met kinderen, maar zonder seks. Ik denk van mezelf wel dat ik een goede partner zal zijn, ik ga er in elk geval wel heel hard mijn best voor doen!

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier zomaar kom binnen vallen met direct zo'n zoekertje, ik ben alleen niet zo'n forumer, of hoe moet ik het noemen... ik lees liever op een forum dan er zelf actief op te posten.

Liever wil ik dan ook een eventuele vriendschap starten vanuit een e-mail correspondentie.

Dus wie interesse heeft: mail maar!!!

Bedankt!!!  :)

Ienepien

Alhoewel je niet in de welkomst-topics staat, wilde ik je toch een stukje  :cake: toestoppen.
Ik val buiten je doelgroep, maar naar je eerlijke verhaal te oordelen zullen er wel wat vrouwen op reageren.
(Tenminste, dat hoop ik voor je)  :wave:

Jovi_Hobbes

Welkom Geoffrey  :cake: