Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele vrienden in Vlaanderen gezocht

Gestart door myra, september 28, 2008, 10:58:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra


De link naar een forum voor Vlaamse aseksuelen : http://aseksualiteitvlaanderen.bbforum.be/

hoi allemaal,

Ben een vrouw van 29, woon in Vlaanderen (omgeving Leuven) en ben aseksueel. Het valt me altijd op dat er hier zo weinig Belgen zijn...Zijn er nog aseksuele Vlamingen die dit lezen? Ik wil jullie graag leren kennen!

Zelf ben ik een rustige en gevoelige persoon, draag empathie hoog in het vaandel. Ik hou van filosoferen (en ook van intellectuele en of filosofische mensen :), sorry maar dat trekt mij echt aan), Verder hou ik van mythologie en fantasy, ga graag op uitstap, en wandel graag in de natuur....
Herken je je hier een beetje in, dan lees ik graag je berichtje...(mijn email-adres staat in mijn profiel, maar een PM kan ook...).

Zowel mannen als vrouwen welkom!


Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

perlmutter

Citaat van: myra op september 28, 2008, 10:58:59 AM
hoi allemaal,

Het valt me altijd op dat er hier zo weinig Belgen zijn...Zijn er nog aseksuele Vlamingen die dit lezen?



Hier ook een vlaming :p   ik  lees wel niet zoveel op dit forum

Maar misschien komen Vlamingen niet zo veel naar buiten over dit onderwerp,integenstelling tot Nederlanders?


Jovi_Hobbes

Ze zijn er wel hoor, maar vreemd genoeg zijn de meeste veelposters Nederlands. Nu zijn er natuurlijk ook wel meer Vlamingen dan Nederlanders, maar misschien kletsen wij Nederlanders gewoon te veel  ;)

Myra, ik hoop dat je veel leuke reacties krijgt!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik wens je ook veel succes en leuke reacties, Myra !  :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

En nu reacties van Vlamingen!
Goed idee, Myra! Succes!  :knuffel:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Gabrielle


saartje1980

hallootjes iedereen!!
ik kwam ook nog is kijken se.  :)
ik ben vlaams, woon ook te leuven en ben 28j.
dus met mij mogen jullie altij contact opnemen.
toedeloetjes
saartje26

myra


myra

#9
Even een experimentje... Heb een ontmoetingsforum voor Vlaamse aseksuelen gemaakt...http://aseksualiteitvlaanderen.bbforum.be/

Eventjes testen of dit werkt...

Ienepien

Haha, ik ben níet Vlaams, dus ga ik niet kijken. ;D

petra1963

Hoi Myra,
Ik heb er net even gekeken. Ik hoop dat het een groot succes wordt ! Tot nu toe is het er vrij rustig, geloof ik.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

Ja, voorlopig is het nog heeeel rustig...Kan zijn dat het geen goed idee van mij was hoor...t was even een experimentje...

petra1963

Het kan best een heel goed idee blijken te zijn ! Even afwachten.. :knuffel:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)