Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksuele vrienden in Vlaanderen gezocht

Gestart door myra, september 28, 2008, 10:58:59 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien


Gabrielle

Citaat van: myra op oktober 17, 2008, 03:28:35 PM
Even een experimentje... Heb een ontmoetingsforum voor Vlaamse aseksuelen gemaakt...http://aseksualiteitvlaanderen.bbforum.be/

Eventjes testen of dit werkt...



:klap: Eventjes een forum aanmaken, 'tussen de soep en de patatten' dat verdient zeker  :cake:! Ik zou daar minstens een week voor nodig hebben.

Ziezo, ik sta er nu ook op. Doet wel vreemd aan, zo'n maagdelijk forum.


myra

ja ik heb er voorlopig ook een raar gevoel bij, zo'n blanco forum, maar AVEN is ook zo ooit begonnen. Als we een viertal actieve leden hebben, zal er al meer conversatie zijn. En daarna kunnen we hopelijk nog uitbreiden...

oh, en een forum maken is niet zo moeilijk hoor...had ook al een klein beetje ervaring als moderator hier...:)

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Inderdaad, zo is dit forum ook begonnen. Bijna niet meer voor te stellen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Het was al een levendig forum toen ik er bij kwam. Maar inderdaad.. onvoorstelbaar !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

ja, in het begin waren we hier met 5 denk ik..TBW, Chibifirli, Ereinion, Jovi_hobbes en ik...Of vergeet ik nu nog iemand?

myra

oh ja, Knoddepropje was er toen ook...maar ze is nu geen (actief) lid meer...

petra1963

En Sismo ! En Littlefanny !  (Of was dat weer later ?)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Ik was er pas een half jaar later geloof ik, Littlefanny was er toen al. Zonnekind en ik kwamen ongeveer gelijk. En niet lang daarna kwam jij, Peter!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

En vanaf dat moment schoot het aantal berichtjes per dag flink omhoog  :)
Overigens is Tempesta er ook redelijk vroeg bijgekomen. Jammer dat zij ook niet meer komt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zanskar

Ik vind het een goed idee van Myra om een Vlaams forum te maken. Goed gedaan, Myra!  :handschudden: Ik zou dat niet kunnen, een forum in elkaar steken! Ik ben al gaan kijken en heb al dingen gepost  :)
See things as they are and let things go as they go...

Ienepien

Citaat van: Ienepien op oktober 17, 2008, 06:32:58 PM
Haha, ik ben níet Vlaams, dus ga ik niet kijken. ;D

Ik ben dus wél even gaan kijken. Nu weet ik, waar Solo's avatar gebleven is. ;D
Maar ik vind het ingewikkeld. Hier is alles ietsje duidelijker. (Of ik ben er eigenlijk niet zo bedreven in, in nieuwe dingen onderzoeken)

Gabrielle

#28
Nu tel ik al 5 gebruikers, Leuven schijnt een populaire omgeving te zijn.  :)
Eentje ben ik hier nog niet tegengekomen, maar ja, ik heb hier ook nog iedereen gezien.
Ik krijg de webstek nog niet te pakken via google. Moeten we die daar expliciet bekendmaken of gaat dat automatisch als ze daar het web nog eens afschuimen?

saartje1980

heylakes
jep jep ik heb me ook geregistreerd aangezien ik te leuven woon he.  ;D
toedeloekes
saartje26