Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Myra fanclub

Gestart door Zonnekind, januari 29, 2008, 11:42:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Jammer, dat het niet zoveel activiteit opriep, die vlaamse site..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

hallo allemaal, kom nog eens langsvliegen  :wave:

Kan het zijn dat het hier de laastste tijd heel rustig is? Heb het gevoel dat er niet zoveel nieuwe posts bijkomen...

Ienepien

Ja, da's lekker makkelijk voor nieuwbies  ;D

Sismo

Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn carriere als Avener een dag of mss wel twee niet online geweest ben.... ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik vind het hier de laatste tijd ook dood-saai. :P

Gabrielle

Het is hier inderdaad rustig de laatste tijd. Ik hou me een beetje in, want ik ben er nog niet uit of ik nou, net als Ienepiens kleindochter laatst, niet beter wat in de keuken ga staan dom te wezen...

Ienepien

 :rollol:
Wat kan een kind van 3 al wijs zijn, hè!

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Rustiger wel, saai niet. Maar ach, de lente is er, dus iedereen gaat liever even naar buiten.

Mannetje

Rustig, inderdaad, dat viel mij ook al op. Maar ja, ik ben hier nog niet zolang actief, dus heb er niet echt een goed beeld van.

pinky

Nou, gezien het feit dat we er een berg vaste leden bij hebben en er toch minder gebabbeld wordt... dat is wel opmerkelijk. Maar goed, dat kan juist zo gebeuren! Ik geef de lente de schuld! ;)

Sismo

 :D Lente....herfst zul je bedoelen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky


bebe

ik moet tot mijn eerlijkheid bekennen ook te weinig hier te zijn,druk druk druk,haha
zit veel op de borsatoweblog site, heb sinds vorige week daar een eigen logje ,vandaar
maar dat is geen excuus, i know................. :-\

Sismo

Citaat van: myra op februari 21, 2009, 12:14:31 AM
en nu ben ik weer actief aan het posten... ;D

oh die avenverslaving... :-[ :-[  :D

:-\ En nu ben je ineens "gast"?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-