Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

daten/vriendschap??

Gestart door biaseksueel, november 21, 2007, 11:11:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Jij mag dus niet mee op mijn speeddate, want jij verraadt meteen de clou  ::)   :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

 :schater: Speeddaten gaat meestal 1 op 1 toch? Van mij heb je geen last, ik ben dan zelf te druk bezig de kat uit de boom te kijken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

O ja, da's waar. Nou dan neem ik voor de zekerheid nog wat extra katten mee om in een boom te stoppen dan blijf jij de hele avond zoet  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Hé, ik heb opeens een idee. Speeddaten met meerdere mense tegelijk. Heel handig voor mensen met haast  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Je bedoelt dan jij en meerdere "kandidaten"? Lijkt me echt iets voor jou!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

zwartkopje

hihi... heb zaterdag onbewust aan speeddaten gedaan. Het was wel iets langer dan 3 min (cfr. ik erger me aan...)

groetjes,

zwartkopje

Ienepien

Toch maar voorzichtig zijn, volgende keer. 8)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op november 27, 2007, 07:28:29 PM
Je bedoelt dan jij en meerdere "kandidaten"? Lijkt me echt iets voor jou!  ;D

Nou inderdaad, dan kan de rest mooi met elkaar praten en dan glip ik er tussenuit  ;D

We zijn trouwens wel weer verschrikkelijk afgedwaald. Dit was Biasexueels oproepje en wij lopen maar lollige opmerkingen over speeddaten te maken  :-[
Misschien een splitser nodig?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Maar het gáát toch nog steeds over daten/vriendschap? ;)

kitteleentje

 ;D

Idd best splitsen ofzo , maar waar zet je dit onder? onder onzin? of is het daar te zinnig voor?

Ik ben ook eerder van mening dat dat speeddaten te snel zou gaan.  Waarschijnlijk juist genoeg tijd om naam en adres of gsmnummer te noteren, om dan achteraf dan eens elke dater fatsoenlijk te daten... In dat geval is het dan misschien toch wel iets voor aseksuelen.  De manier om snel veel nieuwe aseksuelen te leren kennen... of bestaat dit forum daar al voor?  ::)