Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Relatie/vriendschap

Gestart door Spriet, oktober 12, 2008, 09:42:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Je mag wel even op mij oefenen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik begrijp je helemaal, Spriet.  :handschudden:
Ik ben 51, en tot voor ruim een jaar geleden, toen ik hier kwam, óók niks wist van dat soort dingen.
Maar het went snel. En het hoeft helemaal niet te betekenen, dat je ergens aan vast zit.
Het is níet eng, probeer het maar eens.
Alvast een  :cake: voor het proberen. :)

Gabrielle

Opdringerig vind ik het niet en eigenlijk is de drempel nog lager dan gewone mail. Maar ik ben ik er ook (nog) niet aan toe. Ik heb zoiets van: ben ik blij dat ik wat soortgenoten heb gevonden, dan ga ik me toch niet meteen al afzonderen? Aan de andere kant zijn er soms wel dingen waar anderen totaal geen boodschap aan hebben of die je toch niet aan iedereen wil zeggen.

Sismo

Ik doe het ook niet zo veel hoor, eigenlijk alleen met practische regeldingen, als een bijeenkomst enzo. Soms ook andere dingen, maar niet vaak. Ik vind het juist fijn dat iedereen zo open is hier en dat probeer ik dan ook te zijn.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik maak er ook weinig gebruik van.
Ik vind het veel fijner om iets hier open en bloot neer te zetten, zodat iedereen het weet, en dan krijg je weer allerlei reacties van iedereen.
Alleen als het écht privé is, dan wél, natuurlijk. ;)

Spriet

Citaat van: Sismo op oktober 16, 2008, 07:07:06 PM
Ik doe het ook niet zo veel hoor, eigenlijk alleen met practische regeldingen, als een bijeenkomst enzo. Soms ook andere dingen, maar niet vaak. Ik vind het juist fijn dat iedereen zo open is hier en dat probeer ik dan ook te zijn.
Kijk, dat bedoel ik dus. PMen doe je alleen (naar mijn idee) als je praktisch iets wilt vragen.
Ik ga toch niet zomaar berichtjes sturen zo van "hallo, hier ben ik. Hoe oud ben jij en ben je op zoek naar een vrouw van in de 50?"
Nee toch? Ik wacht gewoon rustig af en wie weet kom ik iemand tegen. Bedankt voor de taart voor het proberen Ienepien.
En jij voor het aanbod om het bij jou uit te proberen Sismo.  :handschudden:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Je bent in ieder geval weer wat wijzer, Spriet. :handschudden:

Jan

Had ik eerder niet gelezen dat er datingsites bestaan voor Aseksuele mensen?

Is het anders mss een optie om zoiets aan AVEN te hangen?

Zoiets zou naar mijn idee een mooi verlengstuk zijn van deze site.

Spriet

Citaat van: Ienepien op oktober 16, 2008, 07:18:10 PM
Je bent in ieder geval weer wat wijzer, Spriet. :handschudden:
Ja, dat is zo. Wijsheid komt met de jaren Ienepien   ;D

Ienepien

Daar kan ik volledig over meepraten. ;D

Ereinion

Toch nog even over een PM. Je hoeft niet persé eerst naar iemands profiel te gaan. Als je op het ballonnetje met IM (ook onder de avatar) klikt, kun je meteen een PM naar diegene versturen.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Hééé, dat is een goede aanvulling. :klap:

Jovi_Hobbes

Citaat van: Jan op oktober 16, 2008, 08:06:21 PM
Had ik eerder niet gelezen dat er datingsites bestaan voor Aseksuele mensen?

Er was er in ieder geval ooit wel een maar die bleek niet meer te werken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)