Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

winter

Gestart door myra, december 18, 2007, 06:24:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

Het is zo koud vandaag...voel me echt helemaal onderkoeld...brrr... :pinguin:

Wat doen jullie zoal in de winter? Ik leef eigenlijk meestal binnenshuis en schuil onder mijn fleece dekentje...zit veel achter de pc...werk wat aan mijn knooptapijtjes.

Denk regelmatig dat ik eens een winterwandeling zou moeten maken, maar dat komt er niet van...Tenzij het gesneeuwd zou zijn, dan krijg je mij wel buiten voor een boswandeling.

Sismo

Ik probeer zoveel mogelijk daglicht te vangen....vind het wel fijn om buiten te zijn, als ik maar weet dat ik weer lekker op kan warmen binnen met een beker warme chocomelk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ik ben een echte binnenzitter in de winter.
Soms zijn er dagen, dat ik niet of nauwelijks buiten kom.
Alleen als het redelijk mooi weer is, ga ik naar het bos. :)

Jovi_Hobbes

Ik hou wel van de winter, maar ik moet toegeven dat ik het deze week 's ochtends vroeg toch ook wel erg koud vind op de fiets  :pinguin:
MAar het fijne van dit koude weer is dat de dag dan vaak net wat lichter lijkt en het een paar minuutjes later donker wordt. Verder associeer ik koud weer altijd meteen met kerst en vakantie. Vraag me niet waarom want ik kan me de laatste kerst dat het echt koud was niet eens meer herinneren  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Dit jaar ook niet denk ik, want na het weekend is de verwachting dat het weer warmer wordt...
Maar een beetje vakantie heb ik wel (6 dagen!).
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

 :klap: Heb je nog plannen?

Sismo

Niet echt iets speciaals, met kerst naar mijn ouders en verder wat fotograferen, huisje poetsen, mijn zusje komt een dagje, van die dingen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Hoe is het met je kleine nichtje? Ga je die ook weer zien? :-\

Sismo

Ja, die komt mee! Ik heb haar zondag ook gezien, het gaat goed met haar!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Het heeft vandaag gesneeuwd!!!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

hier ook een heel klein beetje...het bleef wel niet liggen...

Sismo

Hier is de sneeuw wel heel erg plaatselijk...een deel van de stad had wel sneeuw, maar ik heb niks gezien. Vind het niet zo heel erg hoor, ik hou niet zo van glibberige straten  ;D .
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ere

Volgens mij moet je nu toch echt de bossen in met je cameraatje Sismo

Ienepien

Ja, zelfs hier is het nou wit. Wel niet van sneeuw, maar van opgevroren mist.
Prachtig, al die bomen en struiken met die witte takken. :)

Jovi_Hobbes

Hier zie je het ook alleen maar op de bomen, de struiken en de daken. Idealer kan niet: en mooi en niet gevaarlijk op de weg  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?