Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

winter

Gestart door myra, december 18, 2007, 06:24:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinky

Ja, hier ook... zolang de zon scheen. Zon weg is snel jas aan! Pfoei!

Sismo

Citaat van: Sismo op februari 05, 2011, 12:52:08 PM
Die zijn leuk! Als ie door de APK omt, krijgt ie er eentje kado!
Helaas.....hij heeft de APK niet doorstaan.....teveel kosten, dus besloten om mijn spaarpotje aan te spreken. Geen bloemen dus!  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Jammer. Wie weet volgend jaar?

Sismo

Dan heb ik natuurlijk een heel blits nieuw wagentje, daar mogen nog geen stickers op!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ooh, haha! Dat zou ik inderdaad ook niet doen, op een nieuwe auto. Ik wacht nog steeds mijn salaris af... en zelfs dan...oef!

Sismo

Nou ja...nieuw....voor mij nieuw (jaartje of 10/11 oud). Een nieuwe kan bruintje niet trekken!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Haha, nou ja, dat vind ik ook nieuw genoeg hoor! ;)

Dutchamoeba

Citaat van: Sismo op februari 12, 2011, 12:24:56 PM
Nou ja...nieuw....voor mij nieuw (jaartje of 10/11 oud). Een nieuwe kan bruintje niet trekken!  ;)

Anders trekt bruintje wit weg! ;D

Sismo

Dan kan bruintje alleen nog witte boterhammen eten...met tevredenheid!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Ach, dan valt de schade dus toch nog mee... :D