Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de mythes rond het boerenleven

Gestart door Ienepien, februari 01, 2008, 10:59:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ienepien

Nog steeds. Maar is het niet in alle onderwerpen, die ik zelf ben begonnen? (met jouw hulp, dan  ;D)

En is dat misschien bij anderen ook zo?

Ereinion

Als het nu niet gelukt is dan weet ik het ook niet meer. Dan hoort het gewoon zo.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Even iets proberen.

Als ik onderaan op :bericht verwijderen klik, dan kan ik het héle onderwerp laten verwijderen.
Maar dat heb ik toch maar geannuleerd. ;D

Ereinion

Ik weet niet wat het is.
Misschien heeft het te maken met het engelse Aven?

Oh ja, nog één ding proberen...
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ik beloof hierbij plechtig geen misbruik te maken van de mogelijkheden! (nu nog een heilige smiley!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ienepien op februari 01, 2008, 10:59:47 AM
Citaat van: peter1963 op januari 31, 2008, 08:45:56 PM
Wat dacht je dan van Boer zoekt Vrouw ? Schijnt op zondagavond hele hoge kijkcijfers te halen.. Ik vind er geen barst aan... :-\

Wél leuk, Peter. Misgun je de liefde van een boer? Het is juist een goede promotie van het platteland. En leert de kijkers waar de melk vandaan komt, en de karbonaadjes. ;D

Oh nee, ik misgun de boer geen liefde, en ik misgun niemand de liefde van een boer. Zeker niet ! Ik houd alleen niet van dat soort romantische programma's.. Daar vind ik geen klap aan. Of ze elkaar nou  vinden of niet, zal mij worst wezen... :geezer:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Nee, echt niet. Iedere poging om mij aan films of boeken te krijgen die gaan over 'boy meets girl' is in de loop der jaren mislukt. In het echt vind ik het leuk.  ;D Vooral als het mijzelf over mensen om mij heen betreft. Maar verder interesseert het mij echt niet. Dus dat programma ook niet..  :pinguin:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


petra1963

Oh ja ! Wallander, Dalziel &Pascoe, Midsomer Murders, Tatort, om maar een paar van mijn favorieten te noemen. Wel spanning, maar geen heftige schietpartijen enz zoals in Amerikaanse series.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

O, die vind ik ook geweldig. Wat ik ook altijd heel goed vond is Silent witnes, met die vrouw, Sam erin. Die is er nu niet meer, en het is een stuk minder leuk.