Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fancluppie voor Mannetje!

Gestart door Ienepien, november 08, 2009, 11:59:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

petra1963

Denken ze dat bij de NVSH ? Wat achterlijk !  :banghead:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Nou ja, het verhaal was iets genuanceerder. Ze probeerden aseksualiteit te begrijpen en stelden de vraag: voel je je dan alleen niet aangetrokken tot andere mensen en bijvoorbeeld wel tot dieren. Het bleek wat moeilijk ze ervan te overtuigen dat er mensen zijn die geen enkele behoefte hebben aan seks, met niets of niemand en dus ook geen dieren.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky

 :schater: En dan noemen ze aseksualiteit raar. Een spiegel doet soms echt wonderen!  :schater:

Dutchamoeba


Mannetje

Ik zal ze eens flink een spiegel voorhouden, dan lopen ze gillend weg  :rollol:

pinky

Dat bedoelde ik dus en ik zag ze al wegrennen!

Mannetje

Citaat van: Mannetje op april 10, 2011, 10:38:39 PM
Ik meestal ook hoor. Maar de belangrijkste drive is het kunnen helpen van mensen. Daar haal ik voldoening uit.
Deze drive blijkt ook mijn valkuil te zijn. Doordat ik teveel aan anderen denk, vergeet ik soms mijzelf. En ik merk dat dat niet goed voor mij is.

Daarom heb ik besloten hier afscheid van jullie allen te nemen. Zelf heb ik me altijd (onnodig) erg druk kunnen maken over mensen die zomaar "verdwijnen" zonder wat te zeggen.
Dit is meteen een voorbeeldje van mijn valkuil. Dat ik me daar druk over kan maken zegt al iets over teveel energie in iets steken, terwijl je die energie voor je eigen hard nodig hebt.
Ruim 2 jaar geleden kwam ik hier voor het eerst op het forum (http://asexuality.org/du/index.php?topic=1729.msg87980#msg87980)
Schuchter, gesloten, en totaal buiten mijn zelf staand. Het zoeken naar een avatar was nog een hele klus. Dus het werd er eentje die open en vrolijk moest zijn. Het moest mijn doel voorstellen zoals ik wilde zijn.
Nou, ik kan jullie vertellen dat dit aardig gelukt is  ;D. Van een schuchter gesloten persoon met een giga-muur om me heen, heb ik me weten om te toveren tot een open en vrolijk persoon die redelijk aardig met beide benen op de grond staan.
Na ruim 2 jaar heb ik die muur vrijwel volledig weg gekregen. Veel heb ik te danken hier aan het forum.
Ik ben als het ware mijn avatar geworden  :cheerleader:

Ik meld mijn account niet af, en ook mijn emailadres blijft gewoon bestaan. Dus wie weet zien jullie mij over een tijdje nog eens terug!

Ik wens jullie allen het beste toe!!
:wave:

Ereinion

Wat fijn dat je zo hebt kunnen groeien door dit forum. Ik begrijp je beslissing wel.

Ik wens je heel veel goeds en je weet: de deur van dit forum staat altijd open.

:knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

AceVentura

Fijn dat je het even laat weten, en erg mooi dat je je zo hebt kunnen ontwikkelen.

Veel plezier verder en natuurlijk het allerbeste. Uiteraard hoop ik dat je af en toe toch nog stiekem langs komt :)
:wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ienepien

Ik zal je levenslang dankbaar zijn voor de info die je mij hebt aangereikt.  :knuffel: :handschudden:
Daardoor is ook mijn leven enorm verbeterd. :cheerleader:

Dikke kus, en ik hoop je nog eens te spreken. :-*

Jovi_Hobbes

Wat een mooi succesverhaal!
Alle goeds  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

Bedankt voor alles en heel veel succes met je verdere ontwikkelingen!  :knuffel:

Dutchamoeba

Tot ziens! :wave: Je zult hier altijd welkom zijn...