Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

McDonalds & Co vs. 'de rest'

Gestart door Fricai, oktober 13, 2010, 10:32:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

pinky

Wat bedoelen we toch allemaal hetzelfde he? Jeeeuhj!

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba


petra1963

In India heb je een flinke kans om niet oud te worden.. Dan kun je makkelijk zeggen dat het drinken van je urine je jong houdt.. Je gaat toch aan andere dingen eerder dood..  ;)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Mannetje

Die wc's zijn daar zo goor en smerig, dat ze heb eigen pis maar opdrinken  :schater:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Nou ja, als het echt moet dan moet je maar denken: "Het is lichaamseigen materiaal, dus wat kan mij het schelen."

Jovi_Hobbes

Citaat van: peter1963 op januari 13, 2011, 11:29:36 PM
In India heb je een flinke kans om niet oud te worden.. Dan kun je makkelijk zeggen dat het drinken van je urine je jong houdt.. Je gaat toch aan andere dingen eerder dood..  ;)

Eigenlijk valt dat nog mee, India heeft de afgelopen jaren grote ontwikkelingen doorgemaakt. Al maakt het natuurlijk wel veel uit in welk deel van India je woont.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Vaak is de gemiddelde leeftijd waarop men sterft in landen als India niet hoog, maar dat wordt veroorzaakt door hoge kindersterfte......
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog..  ::)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)