Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Virtuele nieuwjaarsreceptie

Gestart door myra, januari 01, 2011, 02:25:18 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Hoezo? Ga je groter wonen dan??
Had je de goede postcode voor de straatprijs? :D

Jovi_Hobbes

Ik denk dat ze gewoon gastvrij is  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Hij is wel gevallen in Borne, maar niet in mijn straat. Niet dat ik dan wel rijk was geweest, want ik speel niet mee.

Maar ik vind wel een plekje voor jullie. Ik heb een groot grasveld voor de deur. Gaan we toch nog winterbbq-en.  ;)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Ik ben deze oudjaar opvallend vroeg gaan slapen... lag er al om 3 u in... Iedereen in mijn omgeving heeft blijkbaar gefeest tot 8 u 's morgens... De laatste jaren lukt mij dat niet meer  ;D

pinky

Nou, ik lag om 2 uur al op 1 oor!

Jovi_Hobbes

Dat wou ik ook al zeggen en zaterdag was ik moe... Het is de leeftijd  ;)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Mijn vriend en ik zijn gewoon thuis gebleven. Dat was ook wel een keer lekker. En al voor half één naar bed. We hebben een heel groot raam in de slaapkamer, dus konden we liggend naar het vuurwerk kijken.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

#38
Ook al om een uur of 2 mijn bedje (lees: slaapbank) in. En om  kwart voor 8 stonden er twee meisjes aan mijn bed: "goeiemorgen Tante Sismo!" In de tussenliggende tijd had ik vooral geprobeerd om mijn kat stil te houden, dus ik was nogal brak de hele verdere dag........
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien


Sismo

Eigenlijk gewoon Sismo, ik ben niet zo tanterig!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Hahahaha! Nou ja, ik wordt ook Tante genoemd door de dochter van een vriendin. Dat is vrij gek, kan ik je vertellen. Maar nu vind ik het wel erg leuk!