Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

dit ben ik...

Gestart door francis997, september 22, 2009, 07:44:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

francis997

hallo allemaal... :wave:
ik ben dus francis997, echte naam laat ik liever buiten spel..jiji :schater:, ik ben 23 jaar, en vrouw(althans denk ik) ???.Ik woon in Rotterdam...maar de bedoeling is om over ongeveer 3/4 jaar...het koude kikkerlandje nederland te verlaten... :D
Ik ben hier terecht gekomen...omdat ik niet weet wat ik seksueel ben...dus welke voorkeur ik heb, en omdat ik op seksueel gebied zelfs waanideen heb en heb gehad.
Ideen die beginnen vanaf het idee dat mijn moeder mij als baby heeft laten ombouwen tot vrouw...enz..enz...en dat ik een jongen ben in een meisjeslichaam dat op jongens valt, of een meisje in een meisjeslichaam dat op meisjes/jongens valt..of dat ik alleen op meisjes val..en dat veranderd per moment...
Kortom ik ben een gigantische warboel... :o..ik ga binnenkort ook in behandeling bij de psychiatrie (sociale )..omdat ik sociaal alleen via "het www en papier" funccioneer...grotendeels...ik mis een heel sociaal gedeelte van mijzelf..zoiets...
Ach..een en al warboel..en het zal met de tijd wel duidelijker worden.

Iig, ik wilde me dus voorstellen...vertel eigenlijk iets meer dan bedoel..maar ach...boeit niet... :schater:

Jovi_Hobbes

Welkom Francis, we hebben hier het goede gebruik om nieuwe leden taart aan te bieden, dus bij deze  :cake:
Het klinkt inderdaad alsof je nog veel uit te zoeken hebt, heel veel sterkte daarbij. Wie weet kan dit forum een klein steentje bijdragen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Ienepien

Welkom, en ik hoop, dat je er ooit achter komt. :cake:

myra

Welkom, Francis...

Hopelijk heb je iets aan ons forum... :cake:

Mss kan een website over transgender/transseksualiteit je ook helpen om uit te zoeken waar je juist mee worstelt?

Sismo

En de uitzending van vanavond van "Jong" ned.3!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

francis997

allemaal...tnx voor de reacties..ik moet zeggen..dat ik op dit moment ff alles probeer te laten bezinken..en dit forum helpt al aardig ook al ben ik hier nieuw...er is aardig wat te lezen en het is ook nog interresant.
Ideale combinatie eigenlijk  ;D

Sismo

Da's mooi, succes met uitzoeken!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Woe, klinkt heftig. Hopelijk vind je beetje bij beetje rust in je hoofd over hoe je bent en wat je wil. Succes!
Cya!  :cake:

Ereinion

Welkom Francis.  :cake: ?

Succes met een antwoord vinden op je vragen!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

francis997

ach...alle rust en vragen worden wel opgelost..het grootste probleem is denk ik dat ik me behoorlijk eenzaam voel..en in bepaald opzicht ook ben.  ;D

Ereinion

Tja, dat is lastig. Aven helpt misschien wel een beetje tegen eenzaamheid, maar kan niet alles wegnemen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

francis997

ereinion, helemaal gelijk..maar die eenzaamheid neem ik gedeeltelijk in me mee...en zal ik heel mijn leven moeten meenemen..maar dat heeft te maken met de gezins- en persoonssituatie..
Ik ben namelijk opgegroeid met mijn vader in het buitenland sinds baby..en ik kende hem grotendeels als  de sinterklaas..en een hele tijd lang..had ik een "familie"(ooms/tantes enzo) in een nederlandse familie waarvan een persoon de beste vriendin was/is van mijn moeder. En haar familie was een tijd lang onze familie..maar op bepaald moment verdwenen zijn..steeds meer...
En hetgeen ik daarna als familie beschouwde was een "rampgezin" met mishandeling en verwaarlozing..etc..etc.
EN ik ben in bepaalde dingen..een heel klein meisje gebleven..bijvoorbeeld ik praat tegen dieren...vooral met katten(ben als kind opgegroeid met een kat die een tijdje wegmoest omdat ze een bedreiging was voor mij als baby/peuter)...en dan laat ik alle emoties los...dingen die ik niet met mijn moeder deed/praatte besprak ik met de kat.
En in de tienertijd leek ik een normale tiener..maar toen al rond mijn 15e ofzo..merkte mijn moeder dat er wat mis was..maar ik zag dat niet..en ben toen naar een hulpverlener gebracht(psycholoog)..maar na 2x gaan..ben ik ermee gestopt..want ik snapte niet wat ik daar te "zoeken" had...en toen ong. 2 jaar geleden toen ik de draad begon te pakken(maar er nog bang voor was..en niet wist wat ik had) stopte het om 2 redenen.
EN nu heb ik zoiets van ik kan het helemaal oppaken..en dit keer doe ik het goed.
Ik merk nu zoveel dingen aanmezelf en funccioneren die niet goed zitten. En op bepaalde momenten word ik een klein kind...en daarna ben ik mezelf nu...

Jovi_Hobbes

Dapper dat je er nu mee aan de slag gaat, het lijkt me niet makkelijk.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

francis997

Ik snap dat je het dapper vind..maar ik vind het niet dapper...het is als wanneer je iemand bent..die je totaal niet voelt..dan kan je niks voelen..en ik heb zoiets en kan alleen negatieve dingen voelen..en ik wil positive dingen voelen...want ongeveer 1,5 jaar geleden voelde ik me alleen maar positief..en ik kon alles en iedereen aan...ik was gelukkig..en hier in Nederland..en ik wil me "tijdelijk" weer gelukkig voelen hier.
Want er is niks erger..dan je na een periode vol met geluk...super gigantisch slecht en depressief te voelen...