Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

nieuw op deze site

Gestart door jbraeken, oktober 24, 2009, 04:18:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jbraeken

Na 18 jaar van een relatie en nu gescheiden, kom ik mij behoorlijk zelf tegen.
Ik heb me vaak afgevraagd of ik a-sexueel ben, de eerste 2 jaar had ik wel seks met mijn partner en voelde mij goed.
De andere 16 jaar hebben meer groei gehad van emotionele binding. Mijn partner heeft in onze laatste jaar samen een sexrelatie gehad met een een collega, en nu hebben ze samen een relatie.

Ik voel me enorm schuldig dat ik mijn partner niet de sex heb kunnen geven dat wat zij nodig had. Ik realiseer mij nu ook dat sex altijd bij mij op een laag pitje heeft gestaan
Een aantal keren ook gefaald in een sexuele relatie, vroeger nooit sexuele voorlichting gehad. Ben opgegroeid zonder moederleven, gezinsleven en of binding met iemand.
Bij mijn ex partner voel ik me wel enorm gehecht en verbonden, het nu onthechten van haar is vreselijk voor mij.

Ben nu 1 jaar alleen, en weet voel dat ik niet meer durf om me te hechten aan iemand, weet dat ik sexueel niets presteer en er ook geen gevoelens bij heb.
Maar weet wel dat ik een enorme gevoelsmens ben en dat ik graag een partner zou willen ontmoeten, die ook niet de sexuele activiteiten op de voorgrond heeft.
maar wel ontzettend van warmte, liefe, knuffels houdt. De datingssite's zijn niet gericht op a-sexuele partner zoekt a-sexuele partner.
hierbij wil ook nog aangeven dat mijn gevoelens van lesbische aard zijn, wil zo graag een nieuwe vrouw ontmoeten, voel mij  goed bij deze liefde, warmte e.d.
Deze gevoelens heb ik nog nooit bij een man gehad en roept ook geen gevoelens bij me op.
Wie kan mij verder helpen met in contact te komen met vrouwen die voor vrouwen kiezen en ook a-sexueel zijn.

Ienepien

Hallo, welkom hier. Ik geef je alvast een stukje  :cake:
Tijdens het lezen dacht ik eerst dat je een man was, maar aan het einde begrijp ik, dat je een vrouw bent. ;)

Je verhaal geeft vast veel herkenning van velen hier, en om zo een einde aan je relatie te maken gaat je inderdaad niet in je kouwe kleren zitten.
Het doet veel pijn om je verlaten, onbegrepen, niet meer geliefd te voelen.
Het gemis wat je noemt van moederbinding, gezinsleven roept vragen bij me op. Je zegt wel, dat je dat later in je relatie hebt goedgemaakt, maar ergens zal het nog wel knagen.
Zou het geen goed idee zijn, om daar eens hulp bij te gaan zoeken van een psych, om in ieder geval je verleden/jeugd door te spitten, zodat je dat achter je kan laten? Wie weet dat het je helpt om beter met beide benen op de grond te kunnen staan, en zo een eigen leven op te bouwen. Zelfacceptatie is hierin het sleutelwoord. :wave:

Mannetje

 :cake: Welkom!
Je kan altijd hier in Agora een oproepje plaatsen. Of misschien dat vrouwen aan de hand van je reactie hier, een berichtje naar je sturen.

Ienepien

Hoihoi, nu weet ik hoe we je noemen moeten. :klap:
Welkom Zen. :wave:

jbraeken

Citaat van: Mannetje op oktober 24, 2009, 07:01:42 PM
:cake: Welkom!
Je kan altijd hier in Agora een oproepje plaatsen. Of misschien dat vrouwen aan de hand van je reactie hier, een berichtje naar je sturen.

Bedankt voor deze tip, heb een oproepje geplaats in Agora.

Brummetje


jojo83

Welkom  :cake:! ik hoop dat je veel aan het forum zult hebben

Jovi_Hobbes

Welkom Zen en bedankt voor je verhaal  :cake:
Hopelijk heeft je oproepje resultaat!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?